Se Gamescom Opening Night Live på FZ!

Robot
Se Gamescom Opening Night Live på FZ!

Två timmars spelnyheter, start klockan 20 i kväll.

#gamescom, #opening-night-live, #spelsommar


Medlem

Åååh, tänk om Jocke kunde gjort en sista insats och livekommenterat detta!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Finns det chans att det kan bli något större tillkännagivande ikväll? Eller är detta event inget de stora bryr sig nämnvärt om?

Medlem
Skrivet av Gollop:

Finns det chans att det kan bli något större tillkännagivande ikväll? Eller är detta event inget de stora bryr sig nämnvärt om?

Beror på vad du menar. Det största som kunde hända mig i spelväg är DLC till Elden Ring och det är ingen omöjlighet.

Redaktör
Skrivet av Gollop:

Finns det chans att det kan bli något större tillkännagivande ikväll? Eller är detta event inget de stora bryr sig nämnvärt om?

Chansen finns alltid, liksom ryktena. Hur det sen blir är en annan sak, så man bör hålla sin egen hype tyglad. Men ryktesmässigt har det surrats om en Cyberpunk 2077-expansion, det är väl det största jag sett. Totalt obekräftat förstås.


signatur
Medlem

Inga rykten från ZA/UM?

Medlem

Jag har inte letat nämvärt men jag är ändå besviken över bristen på rykten och spekulationer över vad kvällen har att bjuda på.
Vad om något har ni andra hört?

Medlem
Skrivet av ichirin:

Jag har inte letat nämvärt men jag är ändå besviken över bristen på rykten och spekulationer över vad kvällen har att bjuda på.
Vad om något har ni andra hört?

Njanje, varit ganska tyst på ryktesfronten. Dom enda två är att Dune-spelet från Funcom förmodligen kommer visas samt att Lies of P kommer direkt till Game Pass.

Har förvisso även läst att Alan Wake 2 kanske kommer visas, vilket lär vara den största "bomben" isåfall.

Här är dom hittills bekräftade sakerna som kommer visas för dom som missat:


signatur

The more I practice, the luckier I get.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Wille_3:

Inga rykten från ZA/UM?

Inte direkt, men de har ju haft jobbannonser ute som indikerar att de jobbar med ett projekt som har något med sci-fi att göra.

Medlem

Alyx till PSVR2? 😀
UT2023, Perfect Dark, Final Fight, Deus Ex och Outer Worlds 2 hade ju varit nice annars.

Hoppas på att spel som exkluderar den gamla generationens konsoler presenteras snart också, kommer PS4 och Xbox one släpas fram även 2023 😓

Medlem
Skrivet av Sisyr:

Inte direkt, men de har ju haft jobbannonser ute som indikerar att de jobbar med ett projekt som har något med sci-fi att göra.

Jo, är nog tyvärr för tidigt att hoppas på någon form av tillkännagivande där.
Men hoppet är det sista som överger en. :\

Medlem

"Getting reports that Dead Island 2 is now appearing in the Xbox homepage

#deadisland2"

Re-reveal på gång under streamen?


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Min första Wakkaah-stream. Lite tråkig show tyvärr, men Wakkaah var ju trevlig.

Skribent

Varför kommer det aldrig något releasedatum för Hollow Knight: Silksong

edit: Jag vet att senast vi såg Sonic Frontiers så blev det rejält utskällt "tech demo" och annat som folk kallade det, men jag tyckte det såg ut att ha potential nu. Får hålla ögonen på det.

Medlem

Lies of P - kvällens höjdpunkt utan tvekan. Hoppas gameplay håller måttet. Dom verkar åtminstone fått till atmosfären och gillar verkligen det estetiska. Ljuddesignen låter även det sådär slafsigt bra.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Avstängd

Förvånansvärt bra show ändå. Det brukar ju annars vara ett riktigt jäkla sömnpiller.

1
Skriv svar