Dead Island 2 - blodig gameplay-premiär och releasedatum (äntligen!)
Visste inte Lenny Kravitz va in inblandad.
Hoppas dock de inte är som ettan. Va ett riktigt dåligt spel i min mening XD
Försiktigt positiv, men det var jag ju å andra sidan varit förr och blivit gruvligt besviken...
..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2
Såg bra ut
MEN, EGS exklusivt
men suck... ja inte kul
Perkele med EPiC exklusiviteten. O detta är ett first person spel så det blir inget PlayStation 5 köp då jag måste lira såna spel med mus & KB. Den här gången ska jag fan vänta tills Steam releasen kommer. Har ju dubbletter av EPiC exklusiva spel som jag sedan måste köpa igen på Steam när de äntligen släpps dit. Det blir dyrt att vara kräsen o crazy.
Deep Silver kan gå o hoppa in the fuQQin lake. Här borde ju Embracer gå in o sätta ner foten o släppa på alla plattformar samtidigt. De har ju så mycket cash så inte fan behöver de dessa EPiC pay-outs.
((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))
==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||
Visste inte Lenny Kravitz va in inblandad.
Hoppas dock de inte är som ettan. Va ett riktigt dåligt spel i min mening XD
Oslipat och lite buggigt, men för 13-åriga jag som spelade igenom storyn med polarna så var det grymt skoj
Perkele med EPiC exklusiviteten. O detta är ett first person spel så det blir inget PlayStation 5 köp då jag måste lira såna spel med mus & KB. Den här gången ska jag fan vänta tills Steam releasen kommer. Har ju dubbletter av EPiC exklusiva spel som jag sedan måste köpa igen på Steam när de äntligen släpps dit. Det blir dyrt att vara kräsen o crazy.
Deep Silver kan gå o hoppa in the fuQQin lake. Här borde ju Embracer gå in o sätta ner foten o släppa på alla plattformar samtidigt. De har ju så mycket cash så inte fan behöver de dessa EPiC pay-outs.
Varför dubbelköpa?
https://www.thurrott.com/games/271232/alexa-game-control-comi...
Kan ju bli spännande funktion, något jag aldrig skulle testa because fuck amazon.
Får starka Dead Island 1 vibbar vilket är starkt positivt. Gillade verkligen första spelet.
Kul att fler devs dessutom vågar stå emot Steams exklusivitet.
Gameplay såg roligt ut ändå, hoppas inte det förstörs av buggar.
Förhoppningsvis mer välskött än Dying Bug 2
Får starka Dead Island 1 vibbar vilket är starkt positivt. Gillade verkligen första spelet.
Kul att fler devs dessutom vågar stå emot Steams exklusivitet.
Steams exklusivitet..? Lmao
Varför dubbelköpa?
Hehe, im insane. Vill ha allt samlat i mitt Steam bibliotek med alla original funktioner.
((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))
==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||
Orka logga in på YT
Gamespot icke-censurerade
CG
https://www.youtube.com/watch?v=u6Qypoo0a8w
Gameplay
https://www.youtube.com/watch?v=7OaKFPh2rGg
Orka logga in på YT
Kolla upp "Age Restriction Bypass for YouTube" tillägget. du kan tacka mig sen.