Destiny-liknande The First Descendant har fått en första trailer

Robot
Destiny-liknande The First Descendant har fått en första trailer
Medlem

Outriders får barn med Overwatch. Inget för mig.

Medlem

Hmm, Sci-fi och co-op räcker långt för mig. Blir till att hålla koll på detta.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

Snyggt o så, men känns väldigt gjort <.<


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

Medlem

Har precis läst på Steam reviews att Bungie tagit bort all story content och modifierat deras DLC "The Forsaken". Bara massa vapen nu. Det är ju för jävligt. Köpte DLCt för några år sedan men har ännu inte installerat det. Folk är riktigt snea.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Ser vansinnigt snyggt ut, ett sånt där spel som är så läckert att det omöjligtvis kan misslyckas...som Anthem.

Medlem

Än så länge ser det ut som en weeb-anthem, vi får väl se hur det blir i faktisk gameplay.

Medlem

Ser ut som en mix mellan Destiny 2 och Outriders. Ställer mig försiktigt optimistisk och väntar på mer.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

1
Skriv svar