Battlefield 2042:s andra säsong, Master of Arms, släpps nästa vecka
Tror det kommer bli tufft för dom att hålla kvar resterande 10 spelare nu när mw2 är runt hörnet, och de har bekräftat att de kommer ha större kartor med fordon i spelet, och därmed skapa större konkurrens med Battlefield, och inte mindre än när Warzone 2 släpps efter det.
Helt ärligt så är det rätt åt dom, har aldrig varit så skadeglad åt ett annat företag som dessa. Hur sjutton kunde man släppa ett ofärdigt spel som detta? ALLA deras uppdateringar de gör på kartor, och patchar, bevisar bara vilket skit spelet var från första början. ATT det tog ca 6 månader för dom att lägga till VOIP samt scoreboard? LOOOOOOOL
Gött! Köpte spelet för 220kr förra veckan. Ärligt talat förstår jag inte vad folk klagar på? Kan förstå dom som köpte från start, men nu? Det flyter på fint och slagen är riktigt roliga. Har inte råkat ut för en enda bugg hittills.
Men visst, jag har inte mycket att jämföra med. Senaste titeln i denna genre jag lirade var: bad company och modern warefare till ps3.
Har lirat en del BF1 också som ingick till ps5. Tycker båda spelen fungerar fint.
Ca 12 personer jublar över detta.
Och AI/Bottarna jublar!
Och AI/Bottarna jublar!
När du säger Bottar, lade märke till en heeeeel del bottar/AI skins även i denna trailer
Troligen en stor del av det som gör att alla trailers har den där BF känslan som sen försvinner när man spelar spelet själv.
Gött! Köpte spelet för 220kr förra veckan. Ärligt talat förstår jag inte vad folk klagar på? Kan förstå dom som köpte från start, men nu? Det flyter på fint och slagen är riktigt roliga. Har inte råkat ut för en enda bugg hittills.
Men visst, jag har inte mycket att jämföra med. Senaste titeln i denna genre jag lirade var: bad company och modern warefare till ps3.
Har lirat en del BF1 också som ingick till ps5. Tycker båda spelen fungerar fint.
Nästan billigt nog. Nästan.
1338 - One Step Above
Såg exakt ut som någon karta i Battlefront 2, fast dessa är bättre.
Men snälla nån, stäng av respiratorn för helvete. Livsuppehållet av detta "spel" är ju bara löjligt. Bland det sämsta jag jag någonsin spelat och då har jag även spelat Medal of Honor Warfighter.
Dom måste släppa 4 seasons med battlepasses folk har redan betalt för dom annars blir det legala problem dom kommer ditcha denna smörjan efter det och ge sig på nästa scam
Jag spelade battlefield och BF vietnam och sedan dess har det aldrig fastnat för mig.
Det kanske är dags för ett prov igen nu när det är billigt att köpa.
Nej inte nu. Möjligen BF 1 eller BF V (5) men inte nu.