Ubisoft berättar mer om utforskandet i Skull and Bones

Robot
Ubisoft berättar mer om utforskandet i Skull and Bones

Man kan inte gå iland var som helst.

#Skull-and-bones, #Ubisoft


Megadelux

Spelet låter helt klart intressant, men jag kommer avvakta och se lite gameplay och förhandstitter först innan jag tar beslut om köp.

Vi får se om alla förseningar var värt det.

Medlem

Tycker tyvärr att sjödelarna (dvs i princip hela spelet) ser nästan exakt likadant ut som Assassins Creed black flag... Stormen man fick se i videon, till exempel.

Kul koncept, men ser inte vart all utvecklingstid gått.

Geeks Gaming

För mig känns detta verkligen som man får en Wish version mot vad som först visats och pratats om. Älskar piratspel. Men får noll känsla för detta.

Medlem

Känns som ett piratspel som är allt annat utom ett piratspel. Vill slåss mot havsmonster i stormigt hav och gå i land och plundra byar!

Medlem

"Samarbete med spelare". Jahapp. Jag vill vara pirat själv. spelar bara SP.

Och det här är inte meningen att starta en diskussion mellan SP - CO-OP/MP.
MP tenderar väl att ge mer pengar till utvecklare under en längre tid så jag förstår det det där.

Men tusan, jag ville spela olika slags pirater.


signatur

Inget blir någonsin bättre eller går över - du bara vänjer dig.

Medlem

Grejen med spel där man kan spela med sina kompisar innebär att man kan i princip spela ett riktigt uselt spel och tycka det vara underhållande eftersom den eller de man spelar med får spelet att bli roligt. Det verkliga testet för spel av den här typen är när man spelar dem helt utan någon annan spelare. Då ser man om ett spel är bra eller inte, exempelvis så körde jag Terraria efter att ha sett på när TB (RIP) och Jesse kört det och jag fann det vara ett väldigt underhållande och beroendeframkallande spel.

Det jag set från Skull & Bones går i samma riktning som Sea Of Thieves och anledningen till att har noll intresse för det spelet beror på att det verkar vara ett spel man kommer tröttna snabbt på om man kör det ensam. Jag har sagt det förut, Black Flag var kanske inte det bästa AC spelet men det var ett väldigt underhållande piratspel och Ubisoft hade kunnat göra Skull & Bones som ett mer modern Pirates, än idag finns det inte många om ens några spel som kommer i närheten av det spelet. Pirates är, enligt mig, det spel utvecklare borde kolla på när de gör ett piratspel, oavsett om det är SP eller MP.

Baserat på vad jag sett än så länge, det känns väldigt "bare bones", en hel del intressanta saker men för mycket fokus på det som inte spelar så väldigt stor roll i ett spel av den här typen och för lite fokus på det som gör det.

Medlem

Hur var det nu igen. Man kan inte fäktas i spelet? Eller har jag drömt?

Medlem

Ser framför mig många års utveckling av detta spel,börjar rätt enformigt och medan tiden går så mognar det kanske det blir ett riktigt bra spel.


signatur

CARPE JÄVLA DIEM

Medlem

Grindigt online Games as a service-spel precis som the Division och Destiny, men med pirater istället för andra skurkar.

Inget singleplayer, ingen story.


signatur

Memento Mori

1
Skriv svar