Kratos har goda möjligheter "leka med maten" i God of War Ragnarök

Robot
Kratos har goda möjligheter "leka med maten" i God of War Ragnarök

Striderna ska alltså ha ännu mer variation och valfrihet.

#God-of-war-ragnarök, #Sony


Ambassadör
The Elder Scrolls Online

Jag hoppas att spelet släpps till PS4 också! Första spelet är sjukt bra!


signatur

Admin för SpelClockers

Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!

Ord är mer än tre bokstäver...

Skribent
Skrivet av kristallkrona:

Jag hoppas att spelet släpps till PS4 också! Första spelet är sjukt bra!

Det gör det! Fyran råkade halka bort i texten

Medlem
Skrivet av kristallkrona:

Jag hoppas att spelet släpps till PS4 också! Första spelet är sjukt bra!

Jag kan starkt rekommendera en PS5 till herrskapet, riktigt fin njutning och kunna lira i 60 fps med krispig grafik.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Gud vad jag längtar!

Ambassadör
The Elder Scrolls Online
Skrivet av theBoosing:

Jag kan starkt rekommendera en PS5 till herrskapet, riktigt fin njutning och kunna lira i 60 fps med krispig grafik.

Langar du fram pengarna så jag kan köpa en då? Jag studerar, och har tyvärr inte råd med en PS5.


signatur

Admin för SpelClockers

Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!

Ord är mer än tre bokstäver...

Medlem

Köttigt värre!

Medlem
Skrivet av kristallkrona:

Langar du fram pengarna så jag kan köpa en då? Jag studerar, och har tyvärr inte råd med en PS5.

Bästa versionen kommer till PC lagom tills du är klar med dina studier och har ekonomiska förutsättningar att köpa en PC

Ambassadör
The Elder Scrolls Online
Skrivet av Vercadi:

Bästa versionen kommer till PC lagom tills du är klar med dina studier och har ekonomiska förutsättningar att köpa en PC

Jag har redan en gaming PC. Men tycker ändå att PS5 är allt för dyrt. Sedan vet man ju inte när det kommer till PC. Du kan inte skriva att den bästa versionen kommer till PC när jag blir klar med mina studier, när du inte ens vet när jag blir klar.


signatur

Admin för SpelClockers

Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!

Ord är mer än tre bokstäver...

Medlem

Bra med mera gameplay. Tröttnade på rebooten efter ett par timmar och dom timmarna var ett långsamt lidande

Medlem

Hoppas detta kommer till PC, gärna snabbare än förra God of War, som förövrigt var bland det bästa jag lirat på länge.


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

1
Skriv svar