Snabbkollen - Har du Game Pass?

Medlem

Saknar alternativet ibland!


signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Redaktör
Skrivet av korvmos:

Saknar alternativet ibland!

Faller in under "Nej, men planerar att göra det (igen)"


signatur
Medlem

Kör ultimate. Konverterade live gold så tror jag hamnade på strax över 40kr/månad.

Medlem

Något måste vara fel för jag kan betala 10:- för en provmånad om och om igen. Innan min tiokronorsperiod är över så avslutar jag abonnemanget, och när tiden gått ut står det återigen att jag kan prova på för 10:-. Inte mig emot direkt. Har gjort så här i minst ett år.

Medlem
Skrivet av neocon:

Något måste vara fel för jag kan betala 10:- för en provmånad om och om igen. Innan min tiokronorsperiod är över så avslutar jag abonnemanget, och när tiden gått ut står det återigen att jag kan prova på för 10:-. Inte mig emot direkt. Har gjort så här i minst ett år.

Gjorde så tidigare också


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Ambassadör
Xbox

Alltid! Om nu någon tvivlade på det


signatur

Jump in.

Redaktör
Skrivet av Mortaigne:

Alltid! Om nu någon tvivlade på det

*Stoppar pressarna


signatur
Medlem

Kört game pass Ultimate ett bra tag , sjukt prisvärt . Speciellt när man själv älskar en typ av spel , och Pågen älskar några helt andra typer utav spel . Känns som jag faktiskt sparar mycket pengar på det .

Får dessutom pröva och njuta av spel som jag annars inte hade "vågat" köpa .

Sen funkar det även till pc , även det är guld värt .

Sjukt nöjd med det !


signatur

It´s a me

Medlem

Körde Game Pass Ultimate på test på PC. Gillade det så pass mycket att jag köpte en Xbox Series S, trots min anti-konsol stance. Älskar att Game Pass är på både PC och Xbox. Spelar sportspel på konsol och resten på PC.


signatur

CPU: Intel 12600K GPU: ASUS RTX 3080 TUF OC RAM: G.Skill 16GB DDR4 CL14 @ 3200Mhz
Moderkort:
TUF GAMING Z690-PLUS WIFI D4 Kylning: Noctua NH-U12A chromax.black Chassi: Fractal Design Meshify 2 - Light Tint PSU: ASUS ROG Strix 1000W 80+ Gold SSD1: Samsung 990 Pro 1TB SSD2: Samsung 980 Pro 500GB SSD3: Samsung 850 Pro 1TB Skärm: AOC Agon AG271QG 165Hz IPS G-Sync Cooled by Noctua

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Tomas Helenius:

*Stoppar pressarna

Haha, verkligen.


signatur

Jump in.

Medlem

10kr för en hel månad att spela alla spel är ju sjukt prisvärt. Jag som Ps kille blir fett lack på Sony som blivit den här generationen fruktansvärt giriga med ny pris på spel 849:- på ps store. Sen deras sjuka priser på 150-180kr på Ps Extra och Premium är sjukt girigt. Enda problemet e att det är Sony som ligger inne med alla Guld spelen vilket blir ett jobbigt dilema för mig. Men samtidigt hatar jag lägga full pris åt dem. Väntar oftast 3-6mån till det sjunkigt till halva pris innan jag köper.

Kanske köper ett xbox endast för de är så prisvärda.

Medlem

Har köpt 3-månadersperioder från Instant Gaming vid ett par tillfällen, men har inget aktivt idag.


signatur

🖥️[ i7 12700K ] - [ RTX 3070 ] - [ 64 GB DDR4 ]
🍑 Quest 2 64GB
🎮 PS3 Slim 120 GB
Nu: PUBG | MSFS 2020
Sen: STALKER 2 | Project 007 | MSFS 2024 | DayZ 2 | GTA VI

Medlem

Har tillräckligt med spel att spela utan gamepass Men annars låter det som en riktigt bra deal!

Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Faller in under "Nej, men planerar att göra det (igen)"

Okej då, men planerar inte det för vet ju inte vad som dyker upp, därför är ibland bättre


signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Medlem

Hade tre månader för 1 kr när det var nytt, men använde det knappt. Testade Outer Worlds, men det var nog allt. Numera spelar jag så pass lite att jag hellre köper de titlar som jag faktiskt är intresserad av.

Med det sagt en cool tjänst. Hade den funnits nör jag gick i gymnasiet hade jag garanterat prenumererat.


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medlem

Är detta samma sak som Xbox game pass? I vilket fall så nej, inget jag använder. Testade dock ea play pro nån månad när senaste battlefield släpptes då jag inte ville köpa det, än mindre förboka. I övrigt har jag inte hur mycket tid som helst att lira, så det blir sällan till att testa nya spel. Man kör på de gamla favoriterna helt enkelt.

12
Skriv svar