Sons of the Forest försenas till nästa år

Robot
Sons of the Forest försenas till nästa år

Men utvecklaren lovar att det är den sista förseningen.

#Endnight-games, #Sons-of-the-forest


Fragtjuv

Det är tråkigt för alla som sett fram emot det men i och med den senaste tidens förseningar så ser ju spelåret 2023 ut att blir spännande.


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem

har faktiskt inte spelat det första.

Gnällkuk

Fan vad trist, såg fram emot detta. Har nyligen spelat första spelet lite med ett par vänner, gillar verkligen settingen i det och hur fienden beter sig.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Skribent

Är lite för skrajsen för att njuta av det första spelet fullt ut, men det här måste jag nog lira, om inte annat så för de realistiska groparna. Realistiskt gropgrävande får alldeles för lite utrymme i spelbranschen.

Medlem

Dom lovar att det är sista förseningen och sen släpper dom istället ett ofärdigt spel. Är väl lite så det brukar bli.

Medlem

Men för helvete.
Hoppas nu grounded då håller sin release, så man har något sköj

Medlem

Det var för mycket grottor i första, behövde aldrig bygga cool bas. Men det var rätt kul ändå. För lätt när man var två.

Gnällkuk
Skrivet av Jonny Myrén:

Är lite för skrajsen för att njuta av det första spelet fullt ut, men det här måste jag nog lira, om inte annat så för de realistiska groparna. Realistiskt gropgrävande får alldeles för lite utrymme i spelbranschen.

Så länge du kan spela med andra så är det lugnt, det är solo som det är bajsa-på-sig-läge


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Gnällkuk
Skrivet av Najkan:

Det var för mycket grottor i första, behövde aldrig bygga cool bas. Men det var rätt kul ändå. För lätt när man var två.

Nej, det var ju en klar miss. Jag hade förväntat mig mer nattinvasioner, nu var det några randoms som råkade snubbla förbi basen men utöver det så hände det typ inget. Man fick mer känslan av att vara utsatt när man hade ett temporärt läger på fiendemark. Grottorna i sig tyckte jag var riktigt bra, men att man kunde chilla i princip var som helst utan att det kom fler och anföll kändes lite som att det förtog den farliga känslan att utforska grottorna. Det var ju klart farligare att bara strosa runt och utforska än att gå ned i en grotta som ändå borde kännas som det farligaste och läskigaste.

Fortsätter de på samma tema (vilket jag ändå hoppas, settingen var riktigt bra) så vill jag att det ska vara klart farligare i grottor och att man inte ska känna sig så himla säker i sin bas. Spänningen och rädslan är alldeles för ojämn.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Chefredaktör

Trist, var en av de titlar jag längtade extra mycket efter i år.
Gillade första som hade en kul blandning mellan survival, story/äventyr och skräck.
Ogillar normalt skräck, men eftersom survival är mitt knark så körde jag på ändå.

1
Skriv svar