Destroy All Humans 2: Reprobed

Robot
Destroy All Humans 2: Reprobed

Prisa den allsmäktige Arkvoodle! Crypto är tillbaka, men vill vi verkligen ha mer av hans massmordsfilosofi och sexistiska humor?

#destroy-all-humans-2-reprobed


Medlem

Vi behöver mer icke PK spel och filmer ala Uwe Bowl... Det är ju det som gör livet roligt. Allt behöver inte vara så jävla rätt och orka bry sig om någon vänster människa i majorna tar illa upp.

Redaktör
Skrivet av robbis:

Vi behöver mer icke PK spel och filmer ala Uwe Bowl... Det är ju det som gör livet roligt. Allt behöver inte vara så jävla rätt och orka bry sig om någon vänster människa i majorna tar illa upp.

Medhåll. Men det gäller alla, oavsett politisk åsikt. Humor som går över gränsen är kul, och gillar man det inte finns annan humor att ta del av.


signatur
Avstängd
Skrivet av robbis:

Vi behöver mer icke PK spel och filmer ala Uwe Bowl... Det är ju det som gör livet roligt. Allt behöver inte vara så jävla rätt och orka bry sig om någon vänster människa i majorna tar illa upp.

Jag håller helt med dig. Tyvärr har vänstern förstört det mesta inom film, spel och populärkultur med sitt eviga pk-trams och sin trygga kuddrumsmentalitet.

Medlem

Verkligen inte intresserad av detta spel, men jag blev det lite nu då jag är så förbannat trött på all PK:ness som sker runt omkring oss just nu.

Vågar ju snart knappt prata längre....Råkade säga Kärringstopp här om dagen, oj oj oj va skit man fick...snälla

Medlem

Det enda jag vill veta är om den fungerar bra i local coop. Någon?

Medlem

Frisk fläkt, kul att humorn inte censurerades i remaken.

Redaktör
Skrivet av Karmak:

Det enda jag vill veta är om den fungerar bra i local coop. Någon?

Det har local co-op för två, menar internet.


signatur
Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Det har local co-op för två, menar internet.

Jepp det vet jag men vill veta om det spelläget fungerar bra eller är ospelbart pga buggar/fps

Skribent
Skrivet av Karmak:

Jepp det vet jag men vill veta om det spelläget fungerar bra eller är ospelbart pga buggar/fps

Här kan du se gameplay från co-op. Jag hann aldrig testa det. Men det ser helt okej ut i denna video.

https://www.youtube.com/watch?v=9eaTOsQ2cFc&t=555s


signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

Medlem
Skrivet av Mike Stranéus:

Här kan du se gameplay från co-op. Jag hann aldrig testa det. Men det ser helt okej ut i denna video.

https://www.youtube.com/watch?v=9eaTOsQ2cFc&t=555s

Tack perfekt!

Tor
Medlem
Skrivet av robbis:

Vi behöver mer icke PK spel och filmer ala Uwe Bowl... Det är ju det som gör livet roligt. Allt behöver inte vara så jävla rätt och orka bry sig om någon vänster människa i majorna tar illa upp.

Uwe Boll behöver vi verkligen inte mer av, maken till kalkonfabrik har världen sällan skådat. Jag håller med i sak om att vi har ett samhällsklimat där vi är på tok för rädda för att någon ska ta illa upp men det gäller ju åt både höger och vänster.

Redaktör

Nu får det räcka med politik, tack.

Här pratar vi om det recenserade spelet.


signatur
Medlem
Skrivet av Tor:

Uwe Boll behöver vi verkligen inte mer av, maken till kalkonfabrik har världen sällan skådat. Jag håller med i sak om att vi har ett samhällsklimat där vi är på tok för rädda för att någon ska ta illa upp men det gäller ju åt både höger och vänster.

Asså det är ju det som är grejen med Uwe. Bara för att du inte gillar det betyder det inte att andra inte vill se mera det är kul att folk gör sin grej. Det är ju som att säga att till en konstnär som gör abstrakt konst att nej måla inte mera av din abstrakta konst vi har fått se tillräckligt nu.

Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Nu får det räcka med politik, tack.

Här pratar vi om det recenserade spelet.

Sorry såg inte ditt inlägg då jag svarade på ett meddelande. Vet inte om svaret var så politiskt dock 😇

Redaktör
Skrivet av robbis:

Sorry såg inte ditt inlägg då jag svarade på ett meddelande. Vet inte om svaret var så politiskt dock 😇

👍


signatur
Medlem

Viktigast är väl ändå att spelet är roligt?!

Påminner lite om serious sam, lika oseriöst och driver med allt. Allt behöver inte vara så allvarligt jämt, spel ska vara kul


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Skribent

Karaktärsdesignen är verkligen hiskeligt ful. Medvetet så, förvisso, men ändå. Det gör det ju lättare att ta kål på varenda jävel man ser, å andra sidan.

Skribent
Skrivet av Joakim Kilman:

Karaktärsdesignen är verkligen hiskeligt ful. Medvetet så, förvisso, men ändå. Det gör det ju lättare att ta kål på varenda jävel man ser, å andra sidan.

Det är lite Spitting Image-vibes över dem.


signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

Skribent
Skrivet av Mike Stranéus:

Det är lite Spitting Image-vibes över dem.

Ja, faktiskt!

1
Skriv svar