Här är 18 minuter från New Tales from the Borderlands

Robot
Här är 18 minuter från New Tales from the Borderlands
Medlem

Får allt lov att hålla med skribenten! Hoppas humorn är där någonstans, blir en ganska blaha-upplevelse annars. Den som lever får se!


signatur

Fueled by coffee.

Medlem

Orginalet var ju en pärla, har dock inte någon övertro på att Gearbox får till det lika bra eller ens i närheten dessvärre, BL3 var ju ett kast i fel riktning humoristiskt sett.

Medlem

Jag hoppas att det blir bra men jag har inte några höga förhoppningar. Tycker att humorn i Borderlands 1 och 2 var riktigt rolig och det blev bara bättre i Tales from the Borderlands. I mitt tycke Telltales bästa spel efter The Wolf Among Us.
Även om jag inte har spelat trean än är det jag har sett inte bra alls. Tycker att den där lite barnsliga och underfundiga humorn har fått ge plats till over-the-top "ungdomshumor" där det roliga är att någon skriker. Har dock inte sett jättemycket så resten av spelet kanske har samma känsla som ettan och tvåan.


signatur

PSN: OAKTHYR

Medlem

Visste inte att det här fanns så blev en positiv överraskning! Sedan såg jag att recensionerna var "mestadeals negativa" så tråkigt. Varenda spel i jag varit taggad på i år har slutat upp som en besvikelse tydligen. Tintin, Flashback m.m.

1
Skriv svar