Storrea - 16 euro för Mafia-remaken, Xcom x2, Borderlands 3, Civ 6, Bioshock x3...

Robot
Storrea - 16 euro för Mafia-remaken, Xcom x2, Borderlands 3, Civ 6, Bioshock x3...

Humble Bundle kränger 2K-spel för en spottstyver.

#2k, #bioshock, #borderlands-3, #civilization-6, #humble-bundle, #mafia, #xcom


Medlem

aaand i own everything on the list.

Fint paket dock. Bara XCOM och Civilization gör det hela värt det.

Medlem

Bara Mafia: Definitive Edition kostar ju nästan lika mycket som bundlen.

Medlem

Har redan det mesta av intresse, men det blir nog ett köp ändå. Ett par av de äldre spelen har jag aldrig testat, och känns även bra att stödja HumbleBundle för deras grymma tjänst.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Hidden & Dangerous för 1€??? Ja tack!

Geeks Gaming

Tog hela då xcom är perfekt för Steam deck.

Medlem

En fråga, Hidden & Dangerous 1 och 2 är fantastiska. Har det på 20-års tid inte kommit ngt liknande med modern grafik?

Medlem
Skrivet av Jacob82:

En fråga, Hidden & Dangerous 1 och 2 är fantastiska. Har det på 20-års tid inte kommit ngt liknande med modern grafik?

Som ett stort fan av H&D2 så kan jag säkert säga, Nej!
Närmaste vi kommer är Arma serien men den saknar ofta polerad och djup berättelse.
Allt ska tyvärr vara arkad skjutare nu för tiden och de spel vi får som har lite svårighetsgrad är ofta online fokuserade.

Tänk Escape from Tarkov med en stabil singleplayer i öppna ytor där du ska genomföra liknande uppdrag som i H&D2.

*Går och lägger mig på sängen för att återhämta mig från den mentala extasen en sådant spel skulle kunna ge mig. *


signatur

Medlem i Asgard, en svensk Star Citizen organisation.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/ASGARD

Min referral code: STAR-92KM-Q67T, https://robertsspaceindustries.com/referral-program
Använd gärna när du skapar ditt konto. Relaterade frågor? Skicka gärna ett PM.

Medlem
Skrivet av Maddox:

Som ett stort fan av H&D2 så kan jag säkert säga, Nej!
Närmaste vi kommer är Arma serien men den saknar ofta polerad och djup berättelse.
Allt ska tyvärr vara arkad skjutare nu för tiden och de spel vi får som har lite svårighetsgrad är ofta online fokuserade.

Tänk Escape from Tarkov med en stabil singleplayer i öppna ytor där du ska genomföra liknande uppdrag som i H&D2.

*Går och lägger mig på sängen för att återhämta mig från den mentala extasen en sådant spel skulle kunna ge mig. *

Tack för svar, även om jag hoppats på ett annat utfall på min fråga

Lite konstigt är det, fanns ju fullt av tactical shooters kring millennieskiftet så som de gamla rainbow Six-spelen, Raven Shield, Rouge Spear etc

1
Skriv svar