Det här spelar FZ i helgen - vad spelar du?

Robot
Det här spelar FZ i helgen - vad spelar du?
Medlem

Kanske att jag tar mig an A Plague Tale. Jag vill försöka hinna igenom det en gång till innan Requiem. Friska upp minnet lite om vad som hände i första delen innan jag spelar uppföljaren.

Medlem

COD modern warfare 2019

Medlem

Jag tar upp spelandet efter en lååång paus så det blir att sätta tänderna i Dead by Daylight och Warhammer:Vermintide 2 för första gången

Ska inhandla tilltugg och dricka och vänta på att solen går ner sen blir det myspys till morgonen ☺️

Inaktiv

Cod of Duty Modern Warzone och Cult of the Lamb står på menyn i helgen, eventuellt Zelda WW

Destiny 2; jag gamla quests.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Splatoon 3! Alla borde spela Splatoon, det är så otroligt kul och välgjort.

Medlem

Last of Us part 1 och Triangle Strategy bärbart

Medlem

Spelar om Mad Max.
En härlig grindfest med vrålande motorer.


signatur

CARPE JÄVLA DIEM

Medlem

Håller på med remaken. The Last of Us: Part 1 @ PlayStation 5. Så jäkla bra spel alltså. Grym sexig grafik.

Vid sidan av det håller jag på med skräckspelet MADiSON @ Steam vilket är riktigt välgjort och stämningsfullt. Håller även på med en 2a genomspelning av CyberPunk 2077 @ Steam. Denna gång som Nomad. Klarade det förra året som Street Kid. Så jäkla bra spel!!!...


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

CTI
Medlem

Cyberpunk 2077 så jäkla bra spel, och ska kolla in Gran Tursimo 7 efter ett långt uppehåll typ 2 patchar.


signatur

The Toys: PC I7 4930K@4,5Ghz - 32Gb - Strix RTX 3080, Ps5, Ps4 + SSD, Ps3, Ps2, Ps1 Mini, Xbox 360, Nintendo Famicon NES, Amiga 500 Mini

Medlem

Persona 4 Golden.

It's not a lake, it's an ocean

Har kört igenom Sonic Adventure på min Dreamcast och startat upp Alone in the Dark: The New Nightmare. Så det blir väl att fortsätta där. Samt lite Lost in Random.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Tänkte börja om på Mad Max och lira lite theHunter Call of the Wild


signatur

Mvh Gordon Klootpung

Medlem

Efter att ha klarat av Xenoblade 3 så infinner sig tomheten som kommer efter man har upplevt något i över 200 timmar sedan är det plötsligt slut.

Så just nu vet jag inte riktigt. Kan bli lite Stellaris eller Distant worlds 2 för att koppla av med rymdstrategi. Eller lite dungeon crawling med Demon gaze 2 eller Stranger of Sword City.

Medlem

Spelade klart Mafia igår så fortsätter med Mafia II.
Blir nog också en del Holocure som uppdaterades idag (spelet är väldigt likt Vampire Survivors men mer animeaktigt)

Medlem

Raid idag i Destiny 2. King's fall för 7e gången. Körde Day 1 på den också, 18 timmar vart det...ugh

Medlem

Känner mig tjatig men det blir Microsoft Flight Simulator igen. Nyss köpt en Cessna 414AW Chancellor som ska flygas in.

Medlem

Ska börja pilla lite på Destiny 2 igen.

Annars blir det same old same old, Farming Simulator 22 och MSFS.

KoP
Medlem

Ska dra igång Cyberpunk 2077 efter jätte-patchen på 34 GB å se vad som skett.

Medlem

Fortnite, Cyberpunk, Fallout - New Vegas…i den ordningen.

Medlem

Kör en gammal goding.
Resident Evil 7.
Inte spelat tidigare men tänkte ta tag i det nu.
Så klart i virtual reality så det blir riktigt läskigt.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Fastnar inte så lätt för nya spel nu för tiden så spelar om Mass effect 1 via legendary edition. Symtomatiskt nog känns de flesta förändringar sen originalet fördummande och till det sämre. Trots detta finns tillräckligt mycket bra kvar för att jag ska kunna njuta. Detta spelet har, kanske mycket tack vare musiken, en speciell stämning som gör att det stannar kvar, och detta blir min fjärde eller femte genomspelning.

Medlem

Forza 5, bättre sent än aldrig? Skaffade gamepass så varför inte testa.

Spelet känns perfekt när man är trött och bara vill slölira. Man får jue t.om poäng för att köra utanför vägbanan
Nämen blev faktiskt positivt överraskad. Är ingen arkadracing-spelare egentligen men detta var faktiskt skoj.
Dessutom väldigt bra optimerat. Trodde inte jag skulle kunna fläska på med grafiken så mycket.

Medlem

Första helgen NÅGONSIN (kanske lite överdrivet) blir det gaming!
Pathfinder kingmaker, the room 2 och kanske något mer.

Skall bli skönt!

Medlem
Skrivet av Molotov:

Kör en gammal goding.
Resident Evil 7.
Inte spelat tidigare men tänkte ta tag i det nu.
Så klart i virtual reality så det blir riktigt läskigt.

Bra spel! Inte kört VR då det inte funkar för mig(har provati VR men mår inte bra av det.) Grymt spel som sagt! Mycket nöje.👍

Ambassadör
Xbox

Fortsätter med att försöka ta mitt sista achievement i Immortality. Efter det så ska det nog dras igång något nytt, dock oklart vad. Får gräva lite i backloggen...


signatur

Jump in.

Inaktiv

Helvete vad buggigt Cult of the Lamb är! Fan crashar ju inbland men rätt ofta olika soft lock buggar i dungeons eller när man pratar med followers. Om ni funderar på att spela det och inte påbörjat reda, avvakta!!

Medlem
Skrivet av Chicobello:

Känner mig tjatig men det blir Microsoft Flight Simulator igen. Nyss köpt en Cessna 414AW Chancellor som ska flygas in.

Det ser så snyggt ut, men hur kan man flyga i mer än några minuter innan man dör av tristess?


signatur

Memento Mori

Medlem

Blir Myshelg med Disney dreamlight valley och pumpkin jack.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

12
Skriv svar