Bekräftat: Uncharted 4-samlingen släpps till pc 19 oktober

Robot
Bekräftat: Uncharted 4-samlingen släpps till pc 19 oktober
Medlem

Det finns inte många spel jag har spelet om eller orkar alls att tänka på köra om, men Uncharted har jag lirad säkert 3 - 5 gånger var.
Säkert köp!

Medlem

Gillade ettan, men tröttnade halvvägs igenom tvåan pga de kassa playstation-kontrollerna. Detta blir garanterat ett köp så man får spela klart alltihop.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Har inte kört dessa nya utan 1-3 och jag förstår inte dom är så hyllade, sjukt tråkiga spel efter ett par timmar

Medlem

Har endast lirat Uncharted 4 på PS5 nu och tyckte det var bra. Grattis till alla PC ägare

Medlem

Shit vad lång tid efter. 9 månader sedan de kom till PlayStation 5. Då kommer väl The Last of Us: Part 1 till Steam/EPiC i maj, cirkus.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Skrivet av Dunder:

Gillade ettan, men tröttnade halvvägs igenom tvåan pga de kassa playstation-kontrollerna. Detta blir garanterat ett köp så man får spela klart alltihop.

Detta är enbart U4 + Lost Legacy. Uncharted 1-3 ingår inte.

Medlem
Skrivet av Dunder:

Gillade ettan, men tröttnade halvvägs igenom tvåan pga de kassa playstation-kontrollerna. Detta blir garanterat ett köp så man får spela klart alltihop.

va menar du kassa ?`hade inga problem

Medlem
Skrivet av vamp:

Detta är enbart U4 + Lost Legacy. Uncharted 1-3 ingår inte.

Ah, tråkigt.... Inget köp då

Skrivet av SWEBarb:

va menar du kassa ?`hade inga problem

Kassa helt enkelt, som i kass kamera, sikte och de vanliga problemen man slipper med mus+tangentbord.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Remake på 1, 2 och 3 hade varit trevligt

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

va menar du kassa ?`hade inga problem

Det är inte kontrollens fel det är spelet. I alla fall ps3 versionen av uncharted är väldigt jobbig att få till siktet. Normalt sett har jag inga större problem med att sikta på konsol (däremot föredrar jag datormus) men i uncharted är det inte bra implementerat.

Medlem
Skrivet av Lilagröt:

Det är inte kontrollens fel det är spelet. I alla fall ps3 versionen av uncharted är väldigt jobbig att få till siktet. Normalt sett har jag inga större problem med att sikta på konsol (däremot föredrar jag datormus) men i uncharted är det inte bra implementerat.

I den uncharted collection på PS4 så hade de (bluepoint?) gjort det tightare.


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem
Skrivet av Lilagröt:

Det är inte kontrollens fel det är spelet. I alla fall ps3 versionen av uncharted är väldigt jobbig att få till siktet. Normalt sett har jag inga större problem med att sikta på konsol (däremot föredrar jag datormus) men i uncharted är det inte bra implementerat.

Tyckte inte jag hade så stora problem med siktet i 1-3 på ps4, och då är jag vanligtvis kass på att sikta med analogspakar. Föredrar att sikta med mus annars.

Medlem
Skrivet av FejkFejksson:

I den uncharted collection på PS4 så hade de (bluepoint?) gjort det tightare.

Skrivet av Blackwolfe:

Tyckte inte jag hade så stora problem med siktet i 1-3 på ps4, och då är jag vanligtvis kass på att sikta med analogspakar. Föredrar att sikta med mus annars.

Ja de som gillar kontrollen i 1-3 har nog spelat remastern som kom till ps4. På ps3 är det ganska oprecist. Inte testat remastern själv men det brukar hävdas att den är fixad.

Medlem
Skrivet av Lilagröt:

Ja de som gillar kontrollen i 1-3 har nog spelat remastern som kom till ps4. På ps3 är det ganska oprecist. Inte testat remastern själv men det brukar hävdas att den är fixad.

Jag tyckte siktandet var utmärkt i 1-2 men sedan hände något i trean som gjorde att det blev helt annan (sämre) känsla.

Ganska många klagade och jag tror Naughty Dog tog in spelare som spelat mängder av MP-läget till studion för att komma till botten med vad det var som skiljde. Sedan kom det en patch som där man kunde välja mellan den gamla och den nya "spelkänslan".

Medlem
Skrivet av Margy:

Jag tyckte siktandet var utmärkt i 1-2 men sedan hände något i trean som gjorde att det blev helt annan (sämre) känsla.

Ganska många klagade och jag tror Naughty Dog tog in spelare som spelat mängder av MP-läget till studion för att komma till botten med vad det var som skiljde. Sedan kom det en patch som där man kunde välja mellan den gamla och den nya "spelkänslan".

På ps3?
Jag tycker det är kasst har testat med olika känslighet men får inte till det när man behöver finlira. Kanske är jag som är kass med playstationspakar (spelar mest med nintendo eller Xbox när det kommer till handkontroll) men har inga problem i Call of duty på ps3.

Medlem
Skrivet av Lilagröt:

På ps3?
Jag tycker det är kasst har testat med olika känslighet men får inte till det när man behöver finlira. Kanske är jag som är kass med playstationspakar (spelar mest med nintendo eller Xbox när det kommer till handkontroll) men har inga problem i Call of duty på ps3.

Ja, jag har bara spelat dessa på PS3.

Nu blev jag dock lite sugen på att starta upp remaster-versionerna.

Medlem

Förstör det kronologin om man kör det här utan att ha spelat 1-3?

Avstängd
Skrivet av Biffmeister:

Förstör det kronologin om man kör det här utan att ha spelat 1-3?

Ja

Medlem

För en som provat Uncharted på PS och älskade det, blir givet köp

Medlem
Skrivet av Biffmeister:

Förstör det kronologin om man kör det här utan att ha spelat 1-3?

2:an ska vara bäst i serien har jag hört. 3:an kan man spela i stereoscopic 3D på PS3! 👌

1
Skriv svar