Star Wars Eclipse blir klassiskt Quantic Dream, men som action-äventyr

Robot
Star Wars Eclipse blir klassiskt Quantic Dream, men som action-äventyr

Vågar man hoppas på att spelet faktiskt visas upp snart?

#Quantic-dream, #Star-wars-eclipse


Medlem

Av allt som släpps/släppts nu som är Star Wars relaterat så är detta spelet den jag är taggad på. Gillar Quantic Dreams typ av spel, väldigt storybaserat med inslag av action. Kan bli bra detta 🤞

Medlem

Jag önskar att studios kunde fila klart på spelen, sedan säga "Om 6 månader släpps det här spelet ".

Är det lönt att börja bygga hype tre år innan det släpps , eller innan vi ens får se spelet .

Eller är så är det bara jag som har tröttnat på alla dessa försenade spel som utannonserades rent för tidigt .


signatur

It´s a me

Skrivet av Visual Prick:

Jag önskar att studios kunde fila klart på spelen, sedan säga "Om 6 månader släpps det här spelet ".

Är det lönt att börja bygga hype tre år innan det släpps , eller innan vi ens får se spelet .

Eller är så är det bara jag som har tröttnat på alla dessa försenade spel som utannonserades rent för tidigt .

Alla utannonseringar är inte riktade till dig som spelare.


signatur

Viam inveniam aut faciam

Medlem

Älskar verkligen Detroit Become Human men Star Wars mög gör mig jävligt avtänd...


signatur

Jag biter mig oftast i tungan, men ibland är ni andra så jävla dumma i huvudet att ni behöver få höra det.

Medlem

Blir spännande detta. Hoppas jag.

Medlem

Det låter som kryptiskt språk för att berätta att spelet inte alls blir som deras klassiska spel. Ifall han jämför det med Fallen Order så sänks mina förväntningar ordentligt. Jag tyckte om Fallen Order, men jag såg verkligen fram emot ett tungt storyfokuserat spel om Star Wars. Nu känns det mer som att jag kan förvänta mig God of Star Wars.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem
Skrivet av hannes.theorell:

Alla utannonseringar är inte riktade till dig som spelare.

Sant , men inte alla är inte riktade till mig som spelare .


signatur

It´s a me

Geeks Gaming
Skrivet av B-itta:

Av allt som släpps/släppts nu som är Star Wars relaterat så är detta spelet den jag är taggad på. Gillar Quantic Dreams typ av spel, väldigt storybaserat med inslag av action. Kan bli bra detta 🤞

”Press X to Luke”?

Skämt åsido så håller jag med, ett tungt mörkt star wars från quantic? Ja tack

1
Skriv svar