Embracer är inte helt nöjda med Saints Rows mottagande

Robot
Embracer är inte helt nöjda med Saints Rows mottagande

Och kallar det för "väldigt polariserande".

#Embracer, #Saints-row


Medlem

Av det set lilla man idast kolla så kändes inte spelet som saints row, iaf inte som min favorit saints row 2


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Buggigt och exklusivt.. Jag kan inte förstå varför det inte fick ett bättre mottagande /s

Gnällkuk

Epic slangade upp dyra slantar för att få ha den exklusiva buggversionen *fniss*


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Testat spelet och det var riktigt uruselt. Vette tusan vad de tänkte när de kände att det var ett bra spel. Det var lite granna som när man körde Crackdown 3 efter all väntan..

KoP
Medlem

Oj, vilken överraskning.

Medlem

....Har det kommit ett nytt Saints Row?


signatur

subterranean homesick alien

Geeks Gaming

Jag gillar spelet. Gick inte in med jätte höga förväntningar. LARP delen i spelet är så himla bra. Tar inte sig själv på allt för stort allvar. Kanske inte värt full pris. Men helt klart underhållande.

Haft roligt med det. Bra spel. Synd att det inte sålt mer ser gärna en del två.

Medlem

Känns som det är nu Embracer blivit en ostabil aktie när de har köpt upp så himla mycket och måste göra profit inom allt, risken blir ju högre att de skiter sig hos någon när man har fler under samma tak.

Medlem

Vet inte om den där aktien sjönk på grund av detta alltså, varför säger alla det? Var det verkligen en sådan hype kring det där spelet? Folk visste ju knappt att det kom ut

Att spelet är dåligt förstår jag och att Lars snackar massa med så klart, han har väl inte spelat det, sett det eller visste i vilket skick det släpptes. Vänta till kvartalsrapport ja, det kan man ju säga.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Äh det är inte "polariserande"... Det är rätt kackit bara


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Det har samma "fel" som Watch Dogs 2 hade enligt mig, fjantiga karaktärer som ska tilltala Fortnite-generationen...

Plus att det är otroligt buggigt!

Medlem

Har inget emot att det är pubertalt. Det förväntas man sig av SR-spel. Det jag dock har emot är hur buggit och dåligt optimerat det är. Skulle behövts ett havlvår till i ugnen.

Medlem

Har Embracer släppt något alls som snittar över 70 på Metacritics?

Medlem

Skulle ändå säga att det var ganska bra, men helt klart för kort story. Kändes inte som man hade någon nytta med allt man låste upp, då spelet tog slut så pass snabbt.

Tror inte heller aktien gick ned på grund av det.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

väntar på att det släpps till game pass


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Vill berömma dig @Jonny Myren för välskrivna nyheter med översatta citat från engelska. 👍💪
_____________________________
*** Sedan kan (Deep Silver) gå o hoppa i sjön med sina EPiC exklusiviteter även.

Skrivet av Jinxswe:

Jag gillar spelet. Gick inte in med jätte höga förväntningar. LARP delen i spelet är så himla bra. Tar inte sig själv på allt för stort allvar. Kanske inte värt full pris. Men helt klart underhållande.

Personligen vill jag ha ett kriminalitet-spel som tar det på allvar inte detta färgglada larviga tramsiga garbage.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Skrivet av Hipshot:

Vet inte om den där aktien sjönk på grund av detta alltså, varför säger alla det?

Det är väl klart att aktien backade när recensionerna släpptes - halvdant mottagande leder ju sällan till succé.

Skribent

@CARTMAN Kul att höra! Jag tackar och bockar

Medlem

"Jag tror att vi måste vänta på kvartalsrapporten i november för att få fler detaljer om detta."

Kan spelets problem vara för många ekonomer?


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem

Hade köpt det och förmodligen haft roligt med det om det inte vore för Epic.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

#unpopularopinion, men jag tyckte detta senaste SR var det bästa i serien. Det är inte ett perfekt spel på något sätt, men gameplay var en klar förbättring.

Det fick massor med skit för att vara "woke", men när jag spelade det upplevde jag mer att det drev med hela den grejen snarare än att de försökt göra spelet PK. Hade en kompis som inte ville spela det för han hade sett det, sen när jag testade det så skaffade han det med och nötade det 24/7 i över en vecka.

Multiplayer fungerade dock inte alls bra, försökte spela det med min sambo i samma rum och det var så mycket latency att det var helt enkelt inte roligt för den som joinade den andra.

Medlem

Gamers Embracer är inte helt nöjda med Saints Rows mottagande release.


signatur

Lead 3D Artist, Sweden
Xeon Gold 6246R, 2 x Nvidia RTX A5000 24 GB + NVLink, 384 GB ECC RAM

Medlem

Dom kommer skriva ett avtal med Microsoft... Så kommer det pengar in.. vi med gamepass blir glada.

Medlem
Skrivet av anon_332911:

Men det har Saints Row aldrig vart.

Nej jag vet men det är sånt jag skulle önska att (Volition) tog sig an. En seriös ton.

Saints Row 2 är väl det som kommer närmast i serien. Spelen efter det blev ett skämt...


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem

När investerare ska kommentera spel så låter det såhär.

Medlem
Skrivet av Jozo:

Det har samma "fel" som Watch Dogs 2 hade enligt mig, fjantiga karaktärer som ska tilltala Fortnite-generationen...

Vilken generation skulle de fjantiga karaktärerna ifrån de tidigare spelen tilltala?

Medlem

signatur

Case: Silverstone Alta F1 PSU: Corsair HX1200 Cablemod MB: Asus ROG Z790 Maximus Hero CPU: i9 13900K Cooler: Arctic Liquid Freezer II 360 Memory: Kingston 32GB DDR5 6400MHz CL32 FURY Renegade GFX: Palit RTX 4090 Gamerock OC HDD: Samsung 990 Pro 2 TB / 2 x Samsung 860 Pro 4 TB Monitors: Alienware AW3423DW QD-OLED + XB271HU T-Board: Logitech G915 Mouse: Logitech G502 Lightspeed Headset: Steelseries Pro Wireless Speakers: Harman Kardon GLA-55 Consoles: Playstation 5 / Xbox Series X

Geeks Gaming
Skrivet av anon_332911:

Men det har Saints Row aldrig vart.

Tyvärr är detta nog de största problemet SR har. Folk tror de är något annat för öppen värld = måste va som GTA

1
Skriv svar