The Last of Us-serien har fått en längre trailer

eld
Medlem
Skrivet av Ruffles:

Det fans alltid vill är att skådespelaren ska se ut som karaktären hon/han ska spela i största möjliga mån. Det är inte så konstigt, egentligen. Det är delvis därför jag hade hoppats på Kaitlyn Dever som Ellie. Hon är närmast porträttlik och, vilket förstås spelar roll, en förbannat bra skådespelare.

Det är hon säkert, men hon är närmre 30 än vad hon är 14, det blir ju lite svårt att sälja idéen att Ellie ska vara ett barn.

I det stora hela vill nog alla fans bara att serien ska vara bra, att sitta och klaga över casting på en serie som är färdiginspelad känns otroligt onödigt, speciellt då hon kanske rentav gör ett skitbra jobb.

It's not a lake, it's an ocean
Skrivet av eld:

Det är hon säkert, men hon är närmre 30 än vad hon är 14, det blir ju lite svårt att sälja idéen att Ellie ska vara ett barn.

I det stora hela vill nog alla fans bara att serien ska vara bra, att sitta och klaga över casting på en serie som är färdiginspelad känns otroligt onödigt, speciellt då hon kanske rentav gör ett skitbra jobb.

Skrivet av zevile:

En 25 årig kvinna som ska spela en 14 årig flicka? Skulle kanske funka för Part 2 men nja, skulle bli väldigt märkligt i första delen.
Jag tycker det är dock lite konstigt att haka upp sig på just utseendet. Ellies karaktär är inte hennes utseende. Pedro är för den delen inte så lik Joel heller, men jag vet att han kommer göra ett fantastiskt jobb just för att han är en bra skådespelare.

Ja, men hon ser betydligt yngre ut, och ålder är ju sådant som går att fixa digitalt på olika sätt numera så det är knappast ett hinder om de skulle ha velat ha henne med.

Med detta sagt ser jag fram emot att se hur serien blir. Det första spelet ligger mig varmt om hjärtat.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

12
Skriv svar