Det taktiska skjutarspelet IGI Origins har fått en gameplay-trailer

Robot
Det taktiska skjutarspelet IGI Origins har fått en gameplay-trailer
Medlem

Har saknat den här typen av spel så jäkla mycket så jag hoppas verkligen att det blir något av det. Stort plus att det utspelar sig på 80talet också.

Medlem

Kul! Spelade mycket Project IGI förr, gameplay trailern såg lockande ut. Blir det en bra recension så blir det köp.

Medlem

Yes!!!’ Originalet var så sjukt kul!

Medlem

Oväntat men kul! Jag hade mycket roligt med första spelet. Covert Strike var väl okej men hade inte samma känsla. Hoppas detta blir bra!


signatur

H-How can she slap, kupo!?

Medlem

Nördade sönder originalet så är fett taggad!

Medlem

åhh detta såg ju riktigt bra ut.

Medlem

Har nog inte spelat ett demo så mycket som jag gjorde med Project IGI. Kul att det släpps ett nytt spel!

Medlem

IGI och IGI2 var mina favorit spel när jag var en lite snorvalp. Så otroligt svåra uppdrag och kom aldrig någon märkvärdigt långt i kampanjen. Men det var i IGI2 multiplayer som min pappa gav mig mitt första gametag/gamename som satt kvar i kanske 10 år efteråt. Sittingmadman som var en mix av pappas (Romeo the mad) och pappas barndomskompis (Sitting duck).

Att se dom ta upp serien igen glädjer mig verkligen i hjärtat, och jag hoppas verkligen de lyckas göra ett bra spel. Överlag så behövs det mer smygar spel. Nya Hitman serien har lyckas riktigt bra och jag hoppas att IGI kan lyckas det med.

Medlem

IGI2 minns jag tyvärr som rätt risigt, men saablar vad mycket kul jag hade i ettan!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

1
Skriv svar