Josef Fares teaser sitt nya spel med en mocap-bild

Robot
Josef Fares teaser sitt nya spel med en mocap-bild

En (väldigt) liten titt på produktionen av hans kommande spel.

#Hazelight, #Josef-fares, #nyhetstips


Geeks Gaming

Mocap? Då tyder det kanske på att man återvänder till något mer liknande ”a way out”?
Ska bli intressant att se vad han bakar ihop denna gången

Skribent
Skrivet av NordhNet:

Mocap? Då tyder det kanske på att man återvänder till något mer liknande ”a way out”?
Ska bli intressant att se vad han bakar ihop denna gången

De använde mo-cap till It Takes Two också, så det kan nog bli precis vad som helst

Medlem
Skrivet av NordhNet:

Mocap? Då tyder det kanske på att man återvänder till något mer liknande ”a way out”?
Ska bli intressant att se vad han bakar ihop denna gången

Känns som att mocap används till 99% av alla spel som släpps så tror inte att det betyder det ena eller det andra.

Medlem

Nya Giana Sisters!

Geeks Gaming
Skrivet av Jonny Myrén:

De använde mo-cap till It Takes Two också, så det kan nog bli precis vad som helst

Skrivet av jehuty:

Känns som att mocap används till 99% av alla spel som släpps så tror inte att det betyder det ena eller det andra.

Nu hänger ni upp er på detaljer som ”fakta” och ”logik”!
Låt mig nu drömma om ett sjukt bra ”a way out”-klon i stil med ”life is strange” 😂

Medlem

Sisters: A Tale of two Daughters

Medlem

När kan man förboka spelet?

Medlem
Skrivet av robbis:

Sisters: A Tale of two Daughters

Hehe precis vad jag skulle skriva


signatur

PSN: OAKTHYR

Skribent

Om det blir co-op igen börjar han bli förutsägbar 😉

För en single player-spelare som mig själv hoppas jag att han bryter mönstret och gör något för en spelare 🙌🏻

Medlem
Skrivet av Jonas Vågström:

Om det blir co-op igen börjar han bli förutsägbar 😉

För en single player-spelare som mig själv hoppas jag att han bryter mönstret och gör något för en spelare 🙌🏻

Nej, ge mig mer co-op! Han har verkligen get så sjukt mycket spelglädje där och jag har fortfarande mycket fler single-player spel som tilltalar mig än jag har co-op. Pyttsan heller. Hmph. xD


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Vad jag har hörde så har de redan kommit långt med utveckling av spelet. Tror det kommer ute nästa år.

Medlem

Har för mig att han sa i sitt sommarprat att han skulle inkorporera sina döttrar i nästkommande spel på något sätt. Vore ju faktiskt inte helt otroligt om nästa spel handlar om två systrar eller något.

Medlem
Skrivet av Dagglii:

Har för mig att han sa i sitt sommarprat att han skulle inkorporera sina döttrar i nästkommande spel på något sätt. Vore ju faktiskt inte helt otroligt om nästa spel handlar om två systrar eller något.

Precis, sen vad det innebär i praktiken får man väl se men dom skulle på nåt sätt vara en del av spelen typ. Helt otroligt vad vi skrattade åt hela hans utlägg om att skaffa barn och då i det sommarpratet, snacka om att han pratar utan filter, och jag känner igen mycket av det han säger.

Har man inte hört det sommarpratet så är det ett måste att göra, snacka om att han har passion!

1
Skriv svar