Hjälp! Scorn släpps en vecka tidigare

Robot
Hjälp! Scorn släpps en vecka tidigare

14 oktober är nya datumet.

#scorn


Medlem

Nyskapande OCH trendbrytande.


signatur

#PCMR

Moderator

Taggad!!! Här ska det streamas!

Medlem
Medlem

Dags för en ny månad game pass till PCn då, detta och A Plague Tale: Requiem bör hinns med på en månad. Så får vi se när det blir en nya månad framöver


signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Medlem

Ser riktigt bra ut. Blir sugen på att skaffa en Xbox.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

"ut med skiten bara"-vibbar får jag , väldigt osäker om det hamnar över 2/5


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

blir nog tvungen att lira helt enkelt


signatur

//monster

Medlem

Kul att det blir "åt andra hållet' för en gång skull!
Har för övrigt förinstallerat spelet och är redo.

Medlem

Blir ett köp till Steam. Vet dock inte om jag shoppar det nu till launch eller väntar några månader. Ser intressant ut. Äckel päckel gore o snusk i en fuQQad värld.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem

Trevligt, blir lite höstmys i Oktober då.

Medlem

Väntar recentioner. Känner mig väldigt osäker på om det här blir bra. Jag gillar dock pussel spel om de görs rätt.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem

Wow på mitt födelse datum yeaaaa \m/


signatur

Hail to the king, Baby!

1
Skriv svar