Eld upphör! Company of Heroes 3 försenas till nästa år

Robot
Eld upphör! Company of Heroes 3 försenas till nästa år
Medlem

Blir bara glad av detta, avbokade min pre-order par veckor sen då jag var ÖVERTYGAD om att dom inte skulle hinna i tid och att spelet i praktiken skulle bli en early-access release (utifrån sommarens playtest). Det var helt enkelt för mycket som inte ens nästan var på plats. Förhoppningsvis jobbar dom lite på designen också, gillar varken den nya UIn och färgkontrasten, något även fler fans verkar ogilla.

Medlem

Kommer nog bli en del förseningar från 2023 till 2024. Inte på grund av att spelen inte är färdiga, utan för att det blir för stor konkurrens om folks tid det året pga alla förseningar från 2022, och de som har möjligheten att göra det kommer sitta på spelen en stund.

Medlem

Återigen - skönt att ekonomerna lärt sig att skadan blir större av att släppa ofärdigt på utsatt datum än att skjuta upp.

Får se hur länge det minnet lever kvar innan cykeln med buggiga, förtida släpp börjar om igen.

Medlem

Jag vill bli arg...men det kan jag inte då jag ser hellre att spelet blir finslipat


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Geeks Gaming

Finns det ens något kvar i år att spela?

Medlem
Skrivet av Ankh:

Jag vill bli arg...men det kan jag inte då jag ser hellre att spelet blir finslipat

samma här


signatur

Allätare

Medlem
Skrivet av Ankh:

Jag vill bli arg...men det kan jag inte då jag ser hellre att spelet blir finslipat

Kommer släppas ett år sent och lika trasigt som alla tidigare spel i serien.

Medlem

2023, nådens år.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av kebbe:

Kommer släppas ett år sent och lika trasigt som alla tidigare spel i serien.

If you say so.

Fast mina hundratals timmar 1:an och 2:an flöt på utan "trasigheter". Men jag kanske har haft tur?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Trist, får köra ettan igen då...såg verkligen fram emot detta.
Men som ni säger i tråden, förhoppningsvis blir det ett bättre spel istället!


signatur

| i9 10900K AllCore @5GHz | Gigabyte 3080 Vision OC @1845MHz (0.9v) | HyperX 32GB DDR4 @3600 MHz | LG 32'' @165Hz G-Sync | Samsung 970 Evo Plus M2 1TB | Asus ROG Strix Z490-F | Corsair RM750x | Noctua NH-D15 Cromax | FrDesign R7 | Soundblaster AE-5 | LG CX 65" | Nintendo Switch | PS5 Disc Ed. | Xbox SX | RetroPie| One+ CE | Amiga 500 |

Medlem

Hade värmt upp med 50 timmar CoH2 senaste 2 månaderna... men är rätt glad ändå då jag likt andra fått samma intryck att trean inte såg redo ut för release.
Första spelet var liksom "Wow" när det kom, tvåan tycker jag inte känns gammalt trots sin ålder. Det behövs helt enkelt en del om de ska övertyga med något nytt.

Förstår att spelet blir försenat baserat på senaste testet, de måste nog ficka en del saker baserat på den feedback man såg online.


signatur

Desktop: AMD Ryzen 9 7950X, XFX 7900XTX, 32GB RAM DDR5 6000MHz CL36 FURY,
ASUS TUF Gaming X670E-Plus // Playstation 5 // Xbox Series X // iPhone 14 Pro// iPad Pro Air m1 // TV Vardagsrummet LG Oled 77CX Sovrummet LG OLED B7 55TUM. Övervåningen LG C1 65

1
Skriv svar