Om 22 dagar smäller det, släpptrailern för CoD Modern Warfare 2 smäller redan nu

Robot
Om 22 dagar smäller det, släpptrailern för CoD Modern Warfare 2 smäller redan nu

Någon som vet om jag kan köra kampanjen en vecka tidigt den 28e om jag förköpt? Eller om det är typ 21 oktober om jag förköpt?

Inaktiv
Skrivet av SeaMonkeyFresh:

Någon som vet om jag kan köra kampanjen en vecka tidigt den 28e om jag förköpt? Eller om det är typ 21 oktober om jag förköpt?

Du kan spela kampanjen från och med 21 oktober (en vecka före officellt släpp) om man ska lita på trailern.

Skrivet av anon_319967:

Du kan spela kampanjen från och med 21 oktober (en vecka före officellt släpp) om man ska lita på trailern.

Tack. Borde va så, får hålla utkik helt enkelt.

Medlem

Tycker det är osmakligt med spel för nära verkligheten tänker då på Ukraina/Ryssland, där smäller det dagligen...

Medlem

69.99€ för springande kylskåp med vapen.

Medlem
Skrivet av Gaara:

Tycker det är osmakligt med spel för nära verkligheten tänker då på Ukraina/Ryssland, där smäller det dagligen...

Jag har inga problem att separera verklighet från spel.
Det pågår alltid ett krig någonstans på jorden.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem
Skrivet av Gaara:

Tycker det är osmakligt med spel för nära verkligheten tänker då på Ukraina/Ryssland, där smäller det dagligen...

Sjukt löjligt synsätt, som att säga att spel får folk göra idiot saker


signatur

Spela spel är kul ibland.

Inaktiv

Fick Sicario-vibbar. I like!
Ska bli kul att spela igenom, men har fortfarande lite ångest över kostnaden, trots att man har fast jobb och så är 70€ rätt mycket alltså...
Nåväl, man lever bara en gång.
Kör igenom 2019 kampanjen nu som förberedelse.

Medlem
Skrivet av anon_79617:

Fick Sicario-vibbar. I like!
Ska bli kul att spela igenom, men har fortfarande lite ångest över kostnaden, trots att man har fast jobb och så är 70€ rätt mycket alltså...
Nåväl, man lever bara en gång.
Kör igenom 2019 kampanjen nu som förberedelse.

Jag kommer inte köpa något mer cod förrän jag vet om Microsoft affären går igenom. Har ändå gamepass så känns onödigt. Men går den inte igenom får jag köpa detta gillade både 2019 och cold war.

Inaktiv
Skrivet av Lilagröt:

Jag kommer inte köpa något mer cod förrän jag vet om Microsoft affären går igenom. Har ändå gamepass så känns onödigt. Men går den inte igenom får jag köpa detta gillade både 2019 och cold war.

Då har du nog tid på dig att spara lite pengar ifall det skiter sig. Hörde något om att den affären inte blir färdig förrän i juni nästa år.
Men har man inte bråttom så låter det som en mycket klok idé.

eld
Medlem

kom ihåg...

Skribent
Skrivet av Lilagröt:

Jag kommer inte köpa något mer cod förrän jag vet om Microsoft affären går igenom. Har ändå gamepass så känns onödigt. Men går den inte igenom får jag köpa detta gillade både 2019 och cold war.

Affären lär väl vara klart någon gång tills nästa CoD-släpp. Men då lär ju MW2 finnas att köpa billigt (om det då inte kommer på game pass förstå)


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av miffot:

Sjukt löjligt synsätt, som att säga att spel får folk göra idiot saker

Tar mig friheten att tycka vad jag vill. Har folk i bekantskapskretsen som har fått hem släktingar från Ukraina som flytt skiten där. Fps spel är kul när det är Doom och liknade.

Medlem

Så, förköpt skiten. Tyckte betan var kul, men ser mest fram emot single-player-storyn.


signatur

🖥️[ i7 12700K ] - [ RTX 3070 ] - [ 64 GB DDR4 ]
🍑 Quest 2 64GB
🎮 PS3 Slim 120 GB
Nu: PUBG | MSFS 2020
Sen: STALKER 2 | Project 007 | MSFS 2024 | DayZ 2 | GTA VI

eld
Medlem
Skrivet av Gaara:

Tar mig friheten att tycka vad jag vill. Har folk i bekantskapskretsen som har fått hem släktingar från Ukraina som flytt skiten där. Fps spel är kul när det är Doom och liknade.

Såklart så finns det en väldigt viktig poäng med att ifrågasätta spel med vapen medans lidande pågår, även med doom.

Men europa är inte allt som existerar. Jag tror inte någon här har levt i en konfliktfri värld.

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_ongoing_armed_conflicts

Medlem

Jag tycker det är osmakligt med bilspel med tanke på att vår planet har en klimatkris... usch!

Nä, jag förstår precis vad du menar Gaara - men man måste skilja på verklighet och spel bara. Tror majoriteten av de som spelar gör det.

Ingen av oss vill ha krig eller elände i RL (jo, det är klart det finns undantag..men du fattar)


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Spelas COD fortfarande?? 😏 Funderade på vilket spel i serien jag själv spelade senast och kom fram till COD3. Herregud det är 16 år sen^^.

Inaktiv
Skrivet av gorbatjov:

Spelas COD fortfarande?? 😏 Funderade på vilket spel i serien jag själv spelade senast och kom fram till COD3. Herregud det är 16 år sen^^.

Enligt Activision spelar ca. 100 miljoner aktivt.

Medlem
Skrivet av anon_79617:

Då har du nog tid på dig att spara lite pengar ifall det skiter sig. Hörde något om att den affären inte blir färdig förrän i juni nästa år.
Men har man inte bråttom så låter det som en mycket klok idé.

Är mest för enspelarkampanjen jag är sugen på så kan allt vänta. Splitscreen är det fortfarande cod 5 som gäller eftersom alla kompisarna kan kartorna utantill.

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Affären lär väl vara klart någon gång tills nästa CoD-släpp. Men då lär ju MW2 finnas att köpa billigt (om det då inte kommer på game pass förstå)

Jag hoppas på att samtliga cod kommer till gamepass om affären går igenom. Smidigt att slippa leta fram skivspelaren till datorn om man blir sugen på att installera typ cod 2 igen eller något.

Skribent
Skrivet av Lilagröt:

Jag hoppas på att samtliga cod kommer till gamepass om affären går igenom. Smidigt att slippa leta fram skivspelaren till datorn om man blir sugen på att installera typ cod 2 igen eller något.

Blir förvirrande med alla olika remasters och remakes av MW1 och MW2 haha


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Detta ser riktigt innovativt ut! Älskar nytänkande när det kommer till PC-spel.
Mer sånt här unikt content!

Medlem
Skrivet av Allexz:

Detta ser riktigt innovativt ut! Älskar nytänkande när det kommer till PC-spel.
Mer sånt här unikt content!

Det är nog bara CoD som kan komma med sånt här nyskapande... alla andra masterminds ligger hästlängder efter... Är verkligen kul om dom gör nåt som aldrig gjorts innan... nåt klyschigt och fräckt! Tänker typ det hade varit coolt om dom hade masker som såg ut som spöken, och att dom winchar ner från något... och terrorister! Det hade varit kul...

Medlem
Skrivet av Gaara:

Tycker det är osmakligt med spel för nära verkligheten tänker då på Ukraina/Ryssland, där smäller det dagligen...

Hur tänker du nu? Världen ser ut så hela tiden... Det är bara för att det skrivs om det i aftonbladet som vi känner oss påträngda. Det har varit krig där i hur länge då?! Nu blev det helt plötsligt jobbigt? Det är krig i delar av världen hela tiden, det dör nog fler männsikor i krig på andra ställen än just Ukraina... Spelar inte dom någon roll för att dom inte är så nära?

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Blir förvirrande med alla olika remasters och remakes av MW1 och MW2 haha

”the new modern warfare 2” eller ” modern warfare 2 2,0” men ja det är lite jobbigt att de kör samma namn. Antar det har med ekonomi att göra det diskuteras ju exempelvis en massa extra om spelen just för att de kallas samma sak som tidigare cod spel.
Vi får se om cod finns kvar om 10 år när det är dags för modern warfare 2 3,0.

Medlem
Skrivet av robbis:

Hur tänker du nu? Världen ser ut så hela tiden... Det är bara för att det skrivs om det i aftonbladet som vi känner oss påträngda. Det har varit krig där i hur länge då?! Nu blev det helt plötsligt jobbigt? Det är krig i delar av världen hela tiden, det dör nog fler männsikor i krig på andra ställen än just Ukraina... Spelar inte dom någon roll för att dom inte är så nära?

Visst spelar andra ställen roll oxå, trots det så ju närmare dig något sker ju mer bryr du dig naturligt.
Självklart spelar det roll hur mycket media informerar om, hur ska man annars få vetskap om saker?
Saker du inte vet kan du ju inte tänka på...

Medlem

Alla mina skin >_< suger att börja om att samla...

Medlem
Skrivet av Allexz:

Detta ser riktigt innovativt ut! Älskar nytänkande när det kommer till PC-spel.
Mer sånt här unikt content!

Varför skulle man vilja ha nytänk i en remake/remaster?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

eld
Medlem
Skrivet av Ankh:

Jag tycker det är osmakligt med bilspel med tanke på att vår planet har en klimatkris... usch!

Nä, jag förstår precis vad du menar Gaara - men man måste skilja på verklighet och spel bara. Tror majoriteten av de som spelar gör det.

Ingen av oss vill ha krig eller elände i RL (jo, det är klart det finns undantag..men du fattar)

Tror inte det handlar så mycket om skilja på spel och verklighet, det är ju ändå den absoluta standarden att folk kan skilja på underhållning och verklighet.

Det är väl mer en moralisk fråga om det är okej att gotta sig i krig som underhållning medans det pågår i verkligheten, och ibland så är verkligheten lite närmre vissa.

Men det är något alla individuellt får bestämma över hur de står.

12
Skriv svar