Japp, Elle Fanning är inblandad i Kojimas nästa spel

Robot
Japp, Elle Fanning är inblandad i Kojimas nästa spel

Den kryptiska "Who Am I"-bilden har avtäckts.

#Hideo-kojima, #Kojima-productions


Medlem

Elle, Ellen, Eller? 🤣 (Då det skrevs både Elle och Ellen i artikeln)


signatur

Nothing is power without Control

Medlem

Memento-inspirerat spel kanske?

Skribent
Skrivet av erazerswe:

Elle, Ellen, Eller? 🤣 (Då det skrevs både Elle och Ellen i artikeln)

Elle!

Medlem

Otippat att Elle Fanning spelar Jackie Chan.


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Vet inte om det bara är jag, men var tvungen att googla på denna dam. Aldrig hört talas om innan.

Medlem
Skrivet av yonaz:

Otippat att Elle Fanning spelar Jackie Chan.

Hahaha!! Smalt jävla skämt men jag älskar det! <3

Skribent
Skrivet av yonaz:

Otippat att Elle Fanning spelar Jackie Chan.

Skrivet av Whatamada:

Hahaha!! Smalt jävla skämt men jag älskar det! <3

Haha, älskart! Något för finsmakarna!

Medlem

Kojima håller på med minst två spel så det är inte säkert att det är "nästa" spel.

Death Stranding 2 verkar vara på gång åt Sony och något åt MS som troligen är det (episodbaserade?) spel han gjorde åt Stadia innan de lade ner all spelproduktion.

Medlem

intressant helt klart.

Skribent
Skrivet av Margy:

Kojima håller på med minst två spel så det är inte säkert att det är "nästa" spel.

Death Stranding 2 verkar vara på gång åt Sony och något åt MS som troligen är det (episodbaserade?) spel han gjorde åt Stadia innan de lade ner all spelproduktion.

Det var tydligen Death Stranding 2 som var det epsiodbaserade spelet han utvecklade åt Stadia.

Death Stranding 2 Stadia


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av hoppalängdhopp:

Vet inte om det bara är jag, men var tvungen att googla på denna dam. Aldrig hört talas om innan.

Det är nog bara du i hela världen som inte hört talas om Elle Fanning, barnskådis som slog igenom i Sofia Coppolas Somewhere men agerat i tidigare roller, medverkat i ett avsnitt av Criminal Minds, och på senare år blivit riktigt stor. Om du inte sett den kan jag rekommendera Winding Refns Neon Demon bland annat!

Medlem

Detta är Death Stranding 2 skulle ja tro. Man ser trådarna på bilden. Spekulerar att detta är "Louise"

Medlem

Nice, hon är en bra skådespelerska. Hoppas de blir nått Silent Hill liknande spel🥰


signatur

Death by Snu Snu🥰

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Det var tydligen Death Stranding 2 som var det epsiodbaserade spelet han utvecklade åt Stadia.

Death Stranding 2 Stadia

Den artikeln ser ut som ren spekulation och påhitt.

Sony äger Death Stranding IP:n.

Death Stranding gjordes med en Sony-ägd spelmotor.

Enligt dokumentet som läckte från Sony nyligen så arbetar Kojima på ett spel med kodnamnet "Ocean" i Decima-motorn. Det andra spelet åt Stadia/MS har kodnamnet "Overdose" har jag för mig.

Medlem

Efter Death Stranding vill jag ha mer Kojima. Mycket mer.

Medlem
Skrivet av hoppalängdhopp:

Vet inte om det bara är jag, men var tvungen att googla på denna dam. Aldrig hört talas om innan.

Inte jag heller, men inte så konstigt, kollar man hennes "meritlista" på IMDB så är det ju knappast något man tittar på


signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

Skrivet av Gertzy:

Det är nog bara du i hela världen som inte hört talas om Elle Fanning, barnskådis som slog igenom i Sofia Coppolas Somewhere men agerat i tidigare roller, medverkat i ett avsnitt av Criminal Minds, och på senare år blivit riktigt stor. Om du inte sett den kan jag rekommendera Winding Refns Neon Demon bland annat!

Kikade på Imdb och har inte sett nån av serierna/filmerna hon medverkat i så inte så konstigt att jag inte hört talas om henne. Gillar Skräck och thriller så tack för tipset om Neon Demon, får ta och se nångång

Skrivet av gryzor:

Inte jag heller, men inte så konstigt, kollar man hennes "meritlista" på IMDB så är det ju knappast något man tittar på

Nej, precis. Inget på den listan man sett.

Medlem
Skrivet av Gertzy:

Det är nog bara du i hela världen som inte hört talas om Elle Fanning, barnskådis som slog igenom i Sofia Coppolas Somewhere men agerat i tidigare roller, medverkat i ett avsnitt av Criminal Minds, och på senare år blivit riktigt stor. Om du inte sett den kan jag rekommendera Winding Refns Neon Demon bland annat!

lol måste du låta så nedlåtande, bara för du har en orimlig crush på en random skådespelare betyder inte alla vet vem det är, hon är rätt okänd.

Medlem
Skrivet av gryzor:

Inte jag heller, men inte så konstigt, kollar man hennes "meritlista" på IMDB så är det ju knappast något man tittar på

Samma här.

Fragtjuv
Skrivet av yonaz:

Otippat att Elle Fanning spelar Jackie Chan.

Det är ju fan! Det var det första jag tänkte på och så är det skämtet redan tagit!


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem
Skrivet av hoppalängdhopp:

Vet inte om det bara är jag, men var tvungen att googla på denna dam. Aldrig hört talas om innan.

Skrivet av gryzor:

Inte jag heller, men inte så konstigt, kollar man hennes "meritlista" på IMDB så är det ju knappast något man tittar på

Skrivet av hoppalängdhopp:

Kikade på Imdb och har inte sett nån av serierna/filmerna hon medverkat i så inte så konstigt att jag inte hört talas om henne. Gillar Skräck och thriller så tack för tipset om Neon Demon, får ta och se nångång

Nej, precis. Inget på den listan man sett.

Ni borde se The Great, riktigt bra! Huzzah!

Fragtjuv
Skrivet av RaXha:

Ni borde se The Great, riktigt bra! Huzzah!

Håller med! Jag tycker att hon gjort en hel del riktigt bra film.


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem
Skrivet av Rakoon:

lol måste du låta så nedlåtande, bara för du har en orimlig crush på en random skådespelare betyder inte alla vet vem det är, hon är rätt okänd.

Jag må ha specialintresse i film men trodde verkligen inte hon var så generellt okänd. Nåväl, då har ni mycket bra att upptäcka!

Medlem
Skrivet av hoppalängdhopp:

Kikade på Imdb och har inte sett nån av serierna/filmerna hon medverkat i så inte så konstigt att jag inte hört talas om henne. Gillar Skräck och thriller så tack för tipset om Neon Demon, får ta och se nångång

Nej, precis. Inget på den listan man sett.

Helt okänd skådis för mig, men det kvittar.

Skrivet av Margy:

Den artikeln ser ut som ren spekulation och påhitt.

Sony äger Death Stranding IP:n.

Death Stranding gjordes med en Sony-ägd spelmotor.

Enligt dokumentet som läckte från Sony nyligen så arbetar Kojima på ett spel med kodnamnet "Ocean" i Decima-motorn. Det andra spelet åt "Stadia/MS har kodnamnet "Overdose" har jag för mig.

Stadia läggs ner.

Medlem
Skrivet av Rakoon:

lol måste du låta så nedlåtande, bara för du har en orimlig crush på en random skådespelare betyder inte alla vet vem det är, hon är rätt okänd.

Random och random.

Skrivet av Gertzy:

Jag må ha specialintresse i film men trodde verkligen inte hon var så generellt okänd. Nåväl, då har ni mycket bra att upptäcka!

De kanske känner till storasystern Dakota bättre?
https://www.imdb.com/name/nm0266824/

Men antar inte för då hade väl inte hennes lillasyster genererat så många frågetecken.

Medlem
Skrivet av star-affinity:

Random och random.

De kanske känner till storasystern Dakota bättre?
https://www.imdb.com/name/nm0266824/

Men antar inte för då hade väl inte hennes lillasyster genererat så många frågetecken.

Haha!

Är inte Dakota mer obskyr (som i att ha spelat i än mindre roller) i sådana fall? Gillade henne i den när hon spelade autist men den sågs väl av typ fem pers worldwide? Fick väl någorlunda genomslag i Alienist-serien kanske?

Medlem

tänkte du på war of the worlds? riktigt hemsk person där. jag gillade dock när hon dök upp i vänner. lite silly.
😺

Medlem
Skrivet av Gertzy:

Haha!

Är inte Dakota mer obskyr (som i att ha spelat i än mindre roller) i sådana fall? Gillade henne i den när hon spelade autist men den sågs väl av typ fem pers worldwide? Fick väl någorlunda genomslag i Alienist-serien kanske?

Du har nog rätt. Tänkte mest att hon är äldre och har således funnits på Jorden längre.

Båda två har rätt ordentliga meritlistor om man kikar på IMDb.

Medlem
Skrivet av anon_332911:

Alltså....man kan inte alltid basera verkligheten på de verkligen oinsatta. Elle är verkligen inte "generellt okänd". En av världens mest kända skådespelerskor....har ffs haft strålkastaren på sig sen hon var barn.

Haha tack, det är den uppfattningen jag också har och blev förbluffad när det lät som hon vore någon som bara filmfestivalfolk i typ fem länder känner till

12
Skriv svar