Läckt reklam ger oss första glimten av Peach i Super Mario-filmen

Robot
Läckt reklam ger oss första glimten av Peach i Super Mario-filmen
Inaktiv

Tycker av det lilla jag hört av Chris Pratts tolkning av Mario att det låter riktigt bra och stämmer in på min bild av Mario.
Anya Taylor-Joy har en sexig röst med brittisk accent så det blir nog bra för prinsessan Peach 😊👍

Medlem
Skrivet av anon_319967:

Tycker av det lilla jag hört av Chris Pratts tolkning av Mario att det låter riktigt bra och stämmer in på min bild av Mario.
Anya Taylor-Joy har en sexig röst med brittisk accent så det blir nog bra för prinsessan Peach 😊👍

Jag är ännu lite kluven över Chris Pratt som Mario. Han är duktig, men det är över 25 år av Charles Martinet som ska glömmas bort, vilket är jävligt svårt. Jag tror dock att man i slutändan kommer vänja sig med Pratt när man väl tittar på filmen. Jack Black och Keegan-Michael Key var däremot perfekta som Bowser och Toad.

Inaktiv
Skrivet av Bojkott:

Jag är ännu lite kluven över Chris Pratt som Mario. Han är duktig, men det är över 25 år av Charles Martinet som ska glömmas bort, vilket är jävligt svårt. Jag tror dock att man i slutändan kommer vänja sig med Pratt när man väl tittar på filmen. Jack Black och Keegan-Michael Key var däremot perfekta som Bowser och Toad.

Chris Pratt tolkning låter lite mer normal vilket jag också tycker passar med den lite normalare sidan av Mario som trailern visar upp. Spelvärldens Mario skulle ju omedelbart börja äta flugsvampar och stampa ihjäl gombas 😉

Tillägg: Hittade denna video med 9 olika språk för Mariofilmen: https://www.youtube.com/watch?v=9GIC2nrkWq4
Skulle nog vilja säga att den engelska/amerikanska versionen gör det bättre än de flesta andra. Den franska och "latin spanska" (ej att förväxla med den "spanska" versionen) kommer dock ganska nära den traditionella Mario rösten tycker jag. Den tyska versionen är den enda som känns som att man kastat bort all slags Mariokänsla. Det konstiga är att Mario på italienska, Marios modersmål, inte låter fullt så Marioaktigt som man skulle tro.

Medlem

Jodå, visst ser det ut som Peach.

Medlem

Efter att jag sett trailern så tycker jag att Filmen ser lovande ut.

Med Bob Hoskins som Mario,
John Leguizamo som Luigi och Denis Hopper som King Koopa, vad kan gå fel?

1
Skriv svar