Deathloop och Dishonored är kopplade till varandra
Kanske borde testa deathloop då för Dishonoredspelen hillade jag ju
Det är verkligen samma känsla i spelen. Det som skiljer sig är speluppläggen.
"Writer and Fighter"
Deathloop är PK smörja, jag orkar inte.
Det är inte att spelet kan kännas väldigt inramat och opolerat m.m som kan vara problemet, nej nej. Det är helt enkelt bara PK-smörja, garbage take. Varför ens vädra såpass okonstruktiv negativitet? Hur är det ens relaterat till ämnet?
Kan du utveckla?
Det är inte att spelet kan kännas väldigt inramat och opolerat m.m som kan vara problemet, nej nej. Det är helt enkelt bara PK-smörja, garbage take. Varför ens vädra såpass okonstruktiv negativitet? Hur är det ens relaterat till ämnet?
Ja, du kan ju inte rätt ut säga att det är för många svarta/bögar/flator/kvinnor representerade i spelet, så det är enklare att översätta det till "PK smörja".
Viam inveniam aut faciam
Jamen det fattar du väl. Spelet har ju kvinnliga karaktärer som dessutom inte är bevisat heterosexuella. Självklart är det PK-smörja.
Jamen det fattar du väl. Spelet har ju kvinnliga karaktärer som dessutom inte är bevisat heterosexuella. Självklart är det PK-smörja.
(Inser att du kan vara tungt sarkastisk)
Det luktar edgelord, skapligt bakåtsträvande inställning. Att störa sig så hårt på PK:ighet alltså, är mer en fråga om medmänsklighet och "live and let live".
Mest snedvridna och lama åsikten, flytta till Polen. Ska man bevisa att alla kvinnor i ett spel vill ha penis för att såna som du ska kunna simpa över virtuella karaktärer?
Allt under RGB 255,255,255 är även sjukt PK.
Prey då, får det inte va med?
Jag satt också och funderade om det också kan få existera i samma universum? Borde kunna i alla fall.
"Writer and Fighter"
(Inser att du kan vara tungt sarkastisk)
Det luktar edgelord, skapligt bakåtsträvande inställning. Att störa sig så hårt på PK:ighet alltså, är mer en fråga om medmänsklighet och "live and let live".
Mest snedvridna och lama åsikten, flytta till Polen. Ska man bevisa att alla kvinnor i ett spel vill ha penis för att såna som du ska kunna simpa över virtuella karaktärer?
Om du insåg att jag kunde varit sarkastisk, varför skrev du resten av ditt svar som om du tog mig på 100% allvar? Hade du utelämnat parentes-meningen så hade jag kunnat tolka det som att du var totalt oförmögen att uppfatta sarkasm, men nu vet jag inte riktigt vad jag ska tro om dig...
Om du insåg att jag kunde varit sarkastisk, varför skrev du resten av ditt svar som om du tog mig på 100% allvar? Hade du utelämnat parentes-meningen så hade jag kunnat tolka det som att du var totalt oförmögen att uppfatta sarkasm, men nu vet jag inte riktigt vad jag ska tro om dig...
Problemet kan ju ligga i att sarkasm främst ligger i ton, som inte framgår i text. Oj vad högst underligt att det kunde bli som det blev.
Jag satt också och funderade om det också kan få existera i samma universum? Borde kunna i alla fall.
Ingen som vill bjuda in Arx Fatalis då?
Tur att jag inte har admin-rättigheter längre…
Ja verkligen, jag kan va lite luddig på uppfattande av story men...
Utspelar sig inte både Prey och Deathloop i en simulation?
I Prey är det en simulation som simulerar den verkliga världen, dvs "the real world" där och då bör ändå se ut ungefär som i Prey.
Medans i Deathloop så är det väl mer eller mindre en total simulation? Väldigt oklart hur saker och ting ser ut utanför simulationen.
Med det sagt är Dishonored och Deathloop utvecklat av Arkane i Lyon, medans Prey är utvecklar av Arkane i Texas.
Så universatt kanske inte hållt sig över studiosgränserna.
Hoppas dom inte blandar in "The Outsider" iaf. Hatar den karaktären, helt sämst.
G-Man fast utan subtilitet eller mystik.
Världen i Dishonored är förjävla frän rent visuellt osv, men storymässigt är det rätt kackigt.
Där är Deathloop vassare, och Prey 5 gånger vassare.
subterranean homesick alien
"Åh nej, en svart människa. Då måste det ju vara pk."
Huvudpersonen är iallafall vitare än dina åsikter.
"Åh nej, en svart människa. Då måste det ju vara pk."
Huvudpersonen är iallafall vitare än dina åsikter.
Vet inte vilken av er som är mest cringe.
FZ behöver mer avancerade signaturer <<;;