Nytt Crash Bandicoot-spel verkar bli utannonserat på The Game Awards

Robot
Nytt Crash Bandicoot-spel verkar bli utannonserat på The Game Awards

Och Crash Bandicoot 4 kommer till Steam om en vecka.

#Crash-bandicoot-4, #Toys-for-bob

Medlem

Älskar karaktären men tycker inte spelen är speciellt roliga att spela. Testat både Nsane trilogy och Its about time men njae, nåt saknas. Ett co-op läge likt det i Sackboy hade varit najs.

Medlem

Hoppas 4:an funkar bra på Steam Decken!

Medlem
Skrivet av gorbatjov:

Älskar karaktären men tycker inte spelen är speciellt roliga att spela. Testat både Nsane trilogy och Its about time men njae, nåt saknas. Ett co-op läge likt det i Sackboy hade varit najs.

Crash 4 var väl en optimering av serien, medans det också hade behövt en utveckling(open world Crash tillexempel).
Men Microsoft behöver maskotar, så jag hoppas att de satsar på Crash, speciellt i spel för alla åldrar.

Sony har Sack-boy, Jak and Dexter, Ratchet and Clank, Sly cooper och Astro.
Lite tråkigt att de inte lyckades med Mod Nation eller Playstation all-stars battle-royale.
Men Multiversus verkar i alla fall vara en ok konkurrent till Smash.

Nintendos maskotar är så många, så dem behöver man inte ens lista.

Medlem

Kul! It's About Time att det kommer till Steam så jag slipper Battlenet.

signatur

PS2, PS3, PS4, PSP, New 3DS XL, NDS Lite, Wii, N64, Sega Mega Drive, GBC
PC: GTX 1060, MSI Z170A Krait Gaming 3X, 16GB DDR4 @ 1066.7 MHz

Medlem
Skrivet av Fearnox:

Crash 4 var väl en optimering av serien, medans det också hade behövt en utveckling(open world Crash tillexempel).
Men Microsoft behöver maskotar, så jag hoppas att de satsar på Crash, speciellt i spel för alla åldrar.

Sony har Sack-boy, Jak and Dexter, Ratchet and Clank, Sly cooper och Astro.
Lite tråkigt att de inte lyckades med Mod Nation eller Playstation all-stars battle-royale.
Men Multiversus verkar i alla fall vara en ok konkurrent till Smash.

Nintendos maskotar är så många, så dem behöver man inte ens lista.

Håller med om att MS behöver maskotar och Crash kan ju va rätt göbbe att satsa på. Sackboy har jag inte klarat ännu men det rekommenderar jag starkt iaf, kanonkul i Co-op och Astros Playroom håller jag t.om högre än Mario Odyssey, som var lite av en snarkfest. Spinner de vidare med både Sackboy och Astro blir det kanon.

Medlem

Hoppas på ett Crash Bash spel!!

Medlem
Skrivet av gorbatjov:

Håller med om att MS behöver maskotar och Crash kan ju va rätt göbbe att satsa på. Sackboy har jag inte klarat ännu men det rekommenderar jag starkt iaf, kanonkul i Co-op och Astros Playroom håller jag t.om högre än Mario Odyssey, som var lite av en snarkfest. Spinner de vidare med både Sackboy och Astro blir det kanon.

Alltså personligen känner jag mig inte riktigt bekväm om Microsoft skulle försöka göra Crash till någon typ av maskot åt dom 🤔 Han har ju faktiskt en gång i tiden varit Playstation's maskot så det vore ju ett stort svek mot min barndom! Håller dock med dig att MS behöver fler maskotar, kanske dom skulle satsa på att återuppliva Clippy 🤔

Medlem
Skrivet av svampfan:

Alltså personligen känner jag mig inte riktigt bekväm om Microsoft skulle försöka göra Crash till någon typ av maskot åt dom 🤔 Han har ju faktiskt en gång i tiden varit Playstation's maskot så det vore ju ett stort svek mot min barndom! Håller dock med dig att MS behöver fler maskotar, kanske dom skulle satsa på att återuppliva Clippy 🤔

Helt sant förvisso. Clippy? Är det gemet?

Medlem
Skrivet av svampfan:

Det här! Så sant. Mitt vanliga lugna jag skulle nog skrika inombords.

signatur

Konsolgubbe

Medlem

Tyckte verkligen de senaste Crash Spelet var ALLDELES för svårt. Det blev nästan löjligt efter en stund och ju längre man kom desto mer ridiculous blev banorna som för övrigt var för långa med för få masker och checkpoints.

Crash spelen var aldrig jätte enkla men min åsikt är att de har förlorat på att köra med den svårighetsgrad de har valt. Jag kanske är noob, fine men har inte haft några problem med tidigare spel. Älskade början, tyckte det var så kul med ett modernt Crash med nya karaktärer att spela som men ju närmare jag kom slutet desto mer fråga jag mig "Vad fan håller de på med? Vem tycker det här är kul?"

Älskar Ratchet and Clank spelen och tror Crash spelen hade blivit mycket mer framgångsrika om de hållit en liknande nivå som RaC och samtidigt lagt till allt det svårare som optional content till de som som vill ha utmaningen. Jag AVSKYDDE de sista banorna i spelet och jag vet att jag är långt ifrån den enda som gjorde det.

Jag tror helt ärligt inte ens att majoriteten av deras devs är kapabla till att klara av de challenges som de lägger på spelarna. Det är 100% ett välgjort spel men de hade grov hybris med svårighetsgraden, Och det kommer från någon som har spela igenom OG Crash trilogin och andra trial and error spel som Dark Souls.

Näe blev så extremt, EXTREMT besviken på hur de valde att designa de nya Crash spelet. Det finns säkert många som gillar utmaningen men jag har verkligen svårt att se att majoriteten av deras spelare är nöjda med de långa och överdrivet punishing banor de här spelet innehåller.

Medlem
Skrivet av gorbatjov:

Helt sant förvisso. Clippy? Är det gemet?

Helt rätt Clippy är det gamla klassiska officegemet ☺️ Måste ju gå att göra något riktigt starkt AAA action adventure-spel med honom i huvudrollen 🤔

Medlem
Skrivet av svampfan:

Helt rätt Clippy är det gamla klassiska officegemet ☺️ Måste ju gå att göra något riktigt starkt AAA action adventure-spel med honom i huvudrollen 🤔

Absolut, varför inte^^.

1
Skriv svar