Det här spelar FZ i helgen - vad spelar du?

Robot
Det här spelar FZ i helgen - vad spelar du?

Berätta om helgens spelplaner!

#spelhelg


Medlem

Blir en del S.T.A.L.K.E.R GAMMA idag och sedan streama Scorn för sambon under morgondagen!


signatur

Man saknar inte kon förrän båset är tomt

Medlem

Resident Evil 6
Stray
Resident Evil

Medlem

Uboat kommer med ny patch imorgon,, så blir en del timmar med det

Medlem

Warhammer 40k Darktide Closed Beta

Medlem

Asterigo curse of the stars riktigt bra

Medlem

Slog till på Gerda: A flame in winter häromdagen på switchen så tänkte försöka rulla eftertexter där! Annars så står fotboll på schemat och kanske att det också blir en liten öl eller två för att fira att jag nu är frisk från den där jävla coviden....

Medlem

Little Nightmares 2.
Dead Space.

KoP
Medlem

The C64 och grotta ner sig i vad för spel som må gömma sig på usb-stickan.

Medlem
Skrivet av Lauchen:

New Super Mario Bros på Wii u och/eller AC Dawn of Ragnarok på PC

.

Medlem

Microsoft Flight Simulator. Fortsätter min resa från Seattle till Prudhoe Bay i norra Alaska och hoppas vara framme innan vintern och mörkret tar över.

Skribent

Mitt svar måste revideras lite grann då jag lyckades få tag på en nyckel till Warhammer 40k: Darktide-betan!

Hyrule får ge utrymme för smutsiga rymdskrymslen den här helgen 😅

Medlem

Jag ska pilla lite på Stardeus i helgen blandat med PC Building Simulator 2.

Medlem

Började spela Beyond: Two Souls som jag köpte på rea ett tag sen. Visste inget om spelet förutom att storyn verkade intressant
men OMG har aldrig varit så frustrerad med kontrollerna i ett spel! Spelmomenten där man ska timea olika rörelser och knappar
är endast frustrerande och ger ingen spelglädje.

Kontrollen när man flyger runt är super frustrerande och då flyger jag radiostyrda prylar IRL. Jag är PC-spelare så är inte så bra med konsol-kontroll vilket förmodligen gör det ännu värre men detta spelet var verkligen inget för mig...

Medlem
Skrivet av Tiggaren:

Började spela Beyond: Two Souls som jag köpte på rea ett tag sen. Visste inget om spelet förutom att storyn verkade intressant
men OMG har aldrig varit så frustrerad med kontrollerna i ett spel! Spelmomenten där man ska timea olika rörelser och knappar
är endast frustrerande och ger ingen spelglädje.

Kontrollen när man flyger runt är super frustrerande och då flyger jag radiostyrda prylar IRL. Jag är PC-spelare så är inte så bra med konsol-kontroll vilket förmodligen gör det ännu värre men detta spelet var verkligen inget för mig...

Jag tycker spelet är bra, men visst är kontrollen knepig. Är det spelet jag tycker minst om från Quantic Dream. Favoriten är deras debut, The Nomad Soul. Vilket udda, och märkligt äventyr.

Medlem
Skrivet av scaryfoot:

Jag tycker spelet är bra, men visst är kontrollen knepig. Är det spelet jag tycker minst om från Quantic Dream. Favoriten är deras debut, The Nomad Soul. Vilket udda, och märkligt äventyr.

Ja själva storyn och så tyckte jag om men kontrollen och vissa av spelmomenten var bara för frustrerande för mig tyvärr.

Medlem

Blev spelet Lake på Gamepass istället.
Kan till en början verka väldigt trist men när man väl kommer in i det är det
soft.

Skulle dock säga att man måste gilla 80-talet för att det ska vara kul.
Många dialoger och skämt som bara är roliga om man vet om och sett filmer och musik från den eran.

Det är i princip en Lantbrevbärar-simulator i 80-talets Amerika.

1
Skriv svar