Fly från snuten i senaste Need for Speed Unbound-trailern

Robot
Fly från snuten i senaste Need for Speed Unbound-trailern
Geeks Gaming

Ser bättre ut än föregående. Men lär tröttna på dom effekterna ganska snabbt och stängs av dom.

Medlem

Gillar bilspel, gillade NFS back in the days ... men jag säger som när jag ser många andra trailers, måste blivit gammal eller nåt för känslan av epilepsi smyger sig på :I

Hoppas man kan stänga av alla p12-effekter som ska flasha och skrika o ha sig.


signatur

Xbox Series X | Nintendo Switch | Xbox One X | Xbox 360
Fanatec CSL DD 8nm | McLaren GT3 V2-ratt | CSL Elite V2-pedaler

Gnällkuk
Skrivet av socialarbetaren:

Gillar bilspel, gillade NFS back in the days ... men jag säger som när jag ser många andra trailers, måste blivit gammal eller nåt för känslan av epilepsi smyger sig på :I

Hoppas man kan stänga av alla p12-effekter som ska flasha och skrika o ha sig.

Det kan man som tur är. Det enda jag inte riktigt fått någon klarhet i är om det enbart går att stänga av ens egna eller om man kan ta bort andras också.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Tycker verkligen om den blandade grafiken i denna. Nog de första NFS spelet jag vill spela på massa år.

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Det kan man som tur är. Det enda jag inte riktigt fått någon klarhet i är om det enbart går att stänga av ens egna eller om man kan ta bort andras också.

Låter lovande då! Skönt att veta, tack för info.

Kommer det till Game Pass också?


signatur

Xbox Series X | Nintendo Switch | Xbox One X | Xbox 360
Fanatec CSL DD 8nm | McLaren GT3 V2-ratt | CSL Elite V2-pedaler

Gnällkuk
Skrivet av socialarbetaren:

Låter lovande då! Skönt att veta, tack för info.

Kommer det till Game Pass också?

Inte mer än testversionen på 10h så vitt jag vet.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Qus
Medlem

Ingen split screen mode antar jag nu heller?

Medlem

vad tusan är dethär? need for speeds tid är ju sedan länge över :/

Medlem
Skrivet av Tobbehhh:

vad tusan är dethär? need for speeds tid är ju sedan länge över :/

Tänkte precis detsamma. Snacka om att ha förstört ännu en spelserie. Bra jobbat EA.

Medlem

Så vad är mikrotransaktionerna i den här titeln? Enarmade banditer? Booster kort? Eller de kanske kommer i en patch efter release?

Jag tröttnade personligen ganska snabbt på NFS serien när mikrotransaktionerna kom. Tror inte jag har spelat färdigt något NFS sedan The Run.


signatur

Medlem i Asgard, en svensk Star Citizen organisation.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/ASGARD

Min referral code: STAR-92KM-Q67T, https://robertsspaceindustries.com/referral-program
Använd gärna när du skapar ditt konto. Relaterade frågor? Skicka gärna ett PM.

Gnällkuk
Skrivet av Tobbehhh:

vad tusan är dethär? need for speeds tid är ju sedan länge över :/

Skrivet av Gamer-Tompa:

Tänkte precis detsamma. Snacka om att ha förstört ännu en spelserie. Bra jobbat EA.

Jag tror helt enkelt att man får inse att skeppet har seglat. De jagar nya målgrupper och vill testa nya saker. Trist för oss gamla rävar, men men.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

1
Skriv svar