Fragzone-fredag pausar på grund av kryssning

Robot
Fragzone-fredag pausar på grund av kryssning
Medlem
Inaktiv
Chefredaktör

We're on a boat! 🚢

Medlem
Medlem

Så här ska vi sitta och få det sämre för att ni ska få ha det bättre!!

Ha det så kul 😁

ELF
Medlem
Skrivet av Daniel Sjöholm:

We're on a boat! 🚢

Du kan vara en båt.... 🧐


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Så vem var det som vann tävlingen ens?

Medlem

Tomas tar över studion med öl-sändning ikväll. Daniel ser streamen från båten och försöker desperat få någon att dra ur sladden!

Medlem

The tickets became diamonds.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Gnällkuk
Skrivet av Bennii:

Tomas tar över studion med öl-sändning ikväll. Daniel ser streamen från båten och försöker desperat få någon att dra ur sladden!

Ja, vi skulle haft en chili-sändning! Det hoppas jag vi får se igen, det var mysigt.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Geeks Gaming

Några roliga historier från resan eller ska vi behöva vänta till förundersökningen blir offentlig? 😁

ELF
Medlem
Skrivet av NordhNet:

Några roliga historier från resan eller ska vi behöva vänta till förundersökningen blir offentlig? 😁

Vi får höra det på nyheterna...


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Geeks Gaming
Skrivet av ELF:

Vi får höra det på nyheterna...

När är det efterlyst sänds? 🤔😁

Farornas Konung

Hoppas alla som åker med fär en trevlig tur!

Redaktör
Skrivet av Ronzem:

Så här ska vi sitta och få det sämre för att ni ska få ha det bättre!!

Ha det så kul 😁

Inga löften, men eventuellt kommer grejer från båten dyka upp på siten.

Skrivet av Rakoon:

Så vem var det som vann tävlingen ens?

Vi hade två tävlingar, speed building av dator och snabbast tre varv i Wreckfest. Vet ej namnet på första vinnaren, andra hette William tror jag. Vi tog ej nicket på siterna (alla är ju inte medlemmar). Får ta en funderare på förbättringar till nästa resa.

Skrivet av Bennii:

Tomas tar över studion med öl-sändning ikväll. Daniel ser streamen från båten och försöker desperat få någon att dra ur sladden!

”Hej och välkomna till Fragzone-fredag! I dag är vi en i studion och ska prata Forza, diabetes och Napalm Death. Vi börja*bzzzt*”

Skrivet av NordhNet:

Några roliga historier från resan eller ska vi behöva vänta till förundersökningen blir offentlig? 😁

Det som händer på Ålandsbåten osv.

Skrivet av trickeh2k:

Ja, vi skulle haft en chili-sändning! Det hoppas jag vi får se igen, det var mysigt.

Det där var fint sagt. ❤️ Vi får försöka få ihop nåt.


signatur
Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Inga löften, men eventuellt kommer grejer från båten dyka upp på siten.
Vi hade två tävlingar, speed building av dator och snabbast tre varv i Wreckfest. Vet ej namnet på första vinnaren, andra hette William tror jag. Vi tog ej nicket på siterna (alla är ju inte medlemmar). Får ta en funderare på förbättringar till nästa resa.
”Hej och välkomna till Fragzone-fredag! I dag är vi en i studion och ska prata Forza, diabetes och Napalm Death. Vi börja*bzzzt*”

Det som händer på Ålandsbåten osv.

Det där var fint sagt. ❤️ Vi får försöka få ihop nåt.

Nu menar jag för Mothership, vinnaren ville ju inte ha biljetterna

Redaktör
Skrivet av Rakoon:

Nu menar jag för Mothership, vinnaren ville ju inte ha biljetterna

Aha. Där är ja oinformerad.


signatur
1
Skriv svar