Sony tweetar om Bloodborne, tar sedan bort tweeten

Robot
Sony tweetar om Bloodborne, tar sedan bort tweeten

Sluta leka med våra känslor, Sony!

#bloodborne


Medlem

Hur kan man inte kapitalisera på detta?
Det är oförståeligt.

Medlem

Jag är desperat och hade nästan kunnat betala 60 dollar bara för att få 60 fps 😆 Ett riktigt mästerverk.

Medlem

Dom har tidigare gjort likadana tweets om andra spel och ingen brytt sig.
Nu kom dom till Bloodborne och helt plötsligt spårar internet ut.

Så det är ingen tease eller nå sånt.
Att det togs ner är ju tyvärr för att många gamers inte kan sköta sig.

Medlem

Någon dag återkommer dem till Bloodborne på ett eller annat sätt, spelet är så hyllat och en 2a så eftertraktad att det känns som en nobrainer.

Min gissning är en remaster för att spinna upp varumärket igen något år innan tvåan annonseras, förmodligen gjord av Bluepoint med all rätta efter DS.

Medlem

Har ju förstått att det ska va svinbra efter alla kommentarer man läst men jädrarns vad jag sög på det ^^. Drog ner det för en månad sen ungefär och gav det nog runt 5 timmar utan att knappt komma vidare, sen gav jag upp :-P.

Medlem

Som vanligt leker dom med mina känslor :'(

Medlem

Bloodborne är ett riktigt mästerverk, det är många år sedan man spelade det, men man minns vissa delar av spelet som om man spelade det igår.

Medlem

Ibland så känns det som om världen kretsar runt mig. Men jag antar att jag bara har tur. Snart kommer GoW Ragnarök,Callisto protokoll,ny version av Dead space och så många andra otroligt bra spel.

Medlem
Skrivet av knight22:

Bloodborne är ett riktigt mästerverk, det är många år sedan man spelade det, men man minns vissa delar av spelet som om man spelade det igår.

Absolut, spelade ut det 2 gånger i år innan jag startade elden ring XD Man tröttnar aldrig på det spelet.

Medlem
Skrivet av heady89:

Någon dag återkommer dem till Bloodborne på ett eller annat sätt, spelet är så hyllat och en 2a så eftertraktad att det känns som en nobrainer.

Min gissning är en remaster för att spinna upp varumärket igen något år innan tvåan annonseras, förmodligen gjord av Bluepoint med all rätta efter DS.

Ja, när du lågger upp det så där, så kommer det garanterat att ske. Då säljer en remake först 5 miljoner och en tvåa 10.


signatur

Memento Mori

Medlem
Skrivet av heady89:

Någon dag återkommer dem till Bloodborne på ett eller annat sätt, spelet är så hyllat och en 2a så eftertraktad att det känns som en nobrainer.

Min gissning är en remaster för att spinna upp varumärket igen något år innan tvåan annonseras, förmodligen gjord av Bluepoint med all rätta efter DS.

Tror mer på att det är nån tjockskalle på Sony som inte fattar nånting om gaming och försöker bara jaga retweets.

Medlem

Betyder absolut noll, då dom gjort liknande med deras tidigare titlar.

Bloodborne remake/remaster är bara att glömma i närtid(och förmodligen framtid), tyvärr.

Minns inte vem som skrev, men tydligen ska Bloodborne vara otroligt jobbigt/omöjligt att jobba med utan att FromSoftware skulle vara inblandande, vilket dom inte kommer vara när dom har sina egna projekt på gång.

Kan jag ha fel? Givetvis. Men detta är vad alla kända "insiders" som rapporterat om FromSoftwares spel sagt.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Bluepoint skulle kunna göra en remake av Bloodborne. Men jag tror inte vi får se någon Bloodborne 2 varken av From software eller Bluepoint.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem

Det behöver ingen remake eller remaster. Räcker med en patch som låser upp frameraten, och möjligen ökar upplösningen.

Medlem
Skrivet av Neverwild:

Dom har tidigare gjort likadana tweets om andra spel och ingen brytt sig.
Nu kom dom till Bloodborne och helt plötsligt spårar internet ut.

Så det är ingen tease eller nå sånt.
Att det togs ner är ju tyvärr för att många gamers inte kan sköta sig.

Säger ju en del om efterfrågan också. Många är sugna på mer Bloodborne.

Medlem
Skrivet av Nimin:

Säger ju en del om efterfrågan också. Många är sugna på mer Bloodborne.

Åtminstone PC spelare.
Trots att jag spelat ut Bloodborne många gånger vore det underbart att installera på Steam med 4k upplösning och moddar med högupplösta texturer.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem
Skrivet av lonian:

Åtminstone PC spelare.
Trots att jag spelat ut Bloodborne många gånger vore det underbart att installera på Steam med 4k upplösning och moddar med högupplösta texturer.

Jo, men även konsol skulle jag säga. Jag är stor fan av BB men pallar inte köra det i svajiga 25-30 fps längre.

1
Skriv svar