The Callisto Protocol är redo för släppet i december

Robot
The Callisto Protocol är redo för släppet i december

Den tematiska uppföljaren till Dead Space har gått guld.

#Striking-distance-studios, #The-callisto-protocol


Medlem

Fruktansvärt taggad på detta! Hoppar på hypetåget direkt!

Medlem

Gått guld nu för tiden betyder att spelet rullar utan att det krashar i menyn... Sålänge det går förbi installeringen så kör dom, sen är spelet helt trasigt ändå.

Medlem

Härligt! Hoppas bara man får tid att spela God of War och detta då. Knepigt med smårbarn i farten 🤣


signatur

Fueled by coffee.

Medlem

Jag hoppas på det här spelet. Don't fail me!

Avstängd

Detta kommer troligast bli GOTY i min bok.

Medlem
Skrivet av robbis:

Gått guld nu för tiden betyder att spelet rullar utan att det krashar i menyn... Sålänge det går förbi installeringen så kör dom, sen är spelet helt trasigt ändå.

Skulle vilja säga att det beror på vem som är skapare.

Medlem

Ångest inför detta spelet, man hoppas ju på ett 10/10 men tror tyvärr det landar runt 6/10. Måtte jag ha fel!

Medlem

Visste inte att Ed shearan (längst fram, tredje från höger), även är spelutvecklare. Han är faan överallt den mannen.

Medlem

Fan, jag trodde inte att det här skulle se så bra ut som det verkar göra. Trodde det skulle vara en mindre budgettitel, men det verkar ju vara riktigt bra! Här blir det nog köp direkt


signatur

Videomupp

Medlem

Gone Gold betyder väl att första testskivan är pressad och ok, och nu är spelet redo för massproduktion/pressning och inte redo att släppas? I så fall skulle de ju kunna ha release imorgon.

Medlem

Hoppas på detta spel blir fan bra

Medlem

Blir köp dirr!!

Maj baddy is reddi! Ska bli kul!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av kanshira:

Visste inte att Ed shearan (längst fram, tredje från höger), även är spelutvecklare. Han är faan överallt den mannen.

Duktigt med "bling" hade han också!


signatur

Fueled by coffee.

Medlem
Skrivet av Gertzy:

Gone Gold betyder väl att första testskivan är pressad och ok, och nu är spelet redo för massproduktion/pressning och inte redo att släppas? I så fall skulle de ju kunna ha release imorgon.

Lite svårt att massproducera och skicka ut till alla butiker på en dag.

Medlem

Ser kul ut men väntar på rea


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Thane:

Lite svårt att massproducera och skicka ut till alla butiker på en dag.

Precis, men nyheten säger ju (felaktigt?) att "vilket alltså är branschspråk för att det är redo att släppas" men det är ju inte redo att släppas på över en månad. För det har bara börjat produceras/tryckas. Vilket är vad "gone gold" innebär.

Gen
Medlem

Vågar inte spela sådana spel så får ta och titta på stream eller nåt

1
Skriv svar