Se trailern för "found footage"-skräckspelet Paranormal Tales

Robot
Se trailern för "found footage"-skräckspelet Paranormal Tales

En P.T.-inspirerad upplevelse med hyperrealism som ledord.

#Horror-cam-committee, #Paranormal-tales


Inaktiv

Började lovande sen stod tropsen/klicherna som spön i backen, vad fan det nu betyder.

Det såg väldigt likt ut en prototyp jag såg förra veckan där spelet också såg ut som att man såg genom en GoPro (actionkamera). Ska se om jag hittar.

Hittade:

Påminner mig om första mötet med svärmor på den tiden då jag var gift.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Blir ju till att köpa ett paket med blöjor om man ska våga sig på det där spelet.

Medlem

Mitt puls höjdes rejält när jag såg denna trailern. Köp? Hell no! Vågar aldrig spela klart sånt här. Bättre att titta på @wakkaah när han blir vettskrämd istället!

Medlem

När skall spöken/M.M SLUTA röra sig som spindlar!? Visst det blir lite mer läskigt då vi reflexmässigt undviker spindlar, men det ser ju lite märkligt ut i efterhand när man reflekterar över hur fan de rör sig


signatur

Jag skiter i vad du känner, jag vill veta vad du tycker/tänker!

Medlem

Vad är grejen med "fisheye" effekten? Dissorienterande och det kan nog framkalla en och åksjuka kan jag tro. Hoppas det går stänga av det.

Medlem

Såg oväntat välproducerat ut. Jag skulle nog inte spela det själv med hörlurar.

Moderator
Skrivet av Fatmajk:

Mitt puls höjdes rejält när jag såg denna trailern. Köp? Hell no! Vågar aldrig spela klart sånt här. Bättre att titta på @wakkaah när han blir vettskrämd istället!

Får väl se till att lägga detta på to be streamed-listan!

Medlem

Såg riktigt coolt ut men fish eye kameran var lite dryg.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

1
Skriv svar