Striderna i God of War Ragnarök är "som schack"
Låter väldigt bra. Lite samma tänk som Doom Eternal.
Till den som recenserar: jag avlider nästan av hype, kan man få en kommentar om man behöver vara orolig för besvikelse?
För mig är det precis tvärtom! Jag drog också kopplingen till Doom Eternal och där avskydde jag verkligen hur fokus hade skiftats till mer reaktiv combat där varje fiende måste tas ner på ett specifikt sätt. Det verkar nu inte bli lika så stort hopp från Gow 2018 till Ragnarök som det var från Doom 2016 till Eternal, men om det vore det så skulle jag nog inte spelat Ragnarök.
För mig är det precis tvärtom! Jag drog också kopplingen till Doom Eternal och där avskydde jag verkligen hur fokus hade skiftats till mer reaktiv combat där varje fiende måste tas ner på ett specifikt sätt. Det verkar nu inte bli lika så stort hopp från Gow 2018 till Ragnarök som det var från Doom 2016 till Eternal, men om det vore det så skulle jag nog inte spelat Ragnarök.
Jag förstår och håller med. Det får inte bli så hetsigt och stressigt som Eternal, men gillar tänket att varje fiende är sin egen enhet som man strategiskt kan besegra.
Ännu en dag i paradiset.