Striderna i God of War Ragnarök är "som schack"

Robot
Striderna i God of War Ragnarök är "som schack"
Medlem

Grandmaster of war


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Medlem

Kommer jag köpa ett PS5 bara för det här... Ser så bra ut!

Medlem

Så länge jag slipper mörker alverna från ettan så, hemskt enerverande fiender!

Medlem

Jag gillade verkligen förra God of War så mina förväntningar är sjukt stora. Min topp tre i år ser ut att bli Elden ring, Horizon forbidden west och förhoppningsvis då God of war. Spelåret 2022 har varit helt i min smak.

Medlem

Låter väldigt bra. Lite samma tänk som Doom Eternal.

Till den som recenserar: jag avlider nästan av hype, kan man få en kommentar om man behöver vara orolig för besvikelse?


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Freakon:

Låter väldigt bra. Lite samma tänk som Doom Eternal.

Till den som recenserar: jag avlider nästan av hype, kan man få en kommentar om man behöver vara orolig för besvikelse?

För mig är det precis tvärtom! Jag drog också kopplingen till Doom Eternal och där avskydde jag verkligen hur fokus hade skiftats till mer reaktiv combat där varje fiende måste tas ner på ett specifikt sätt. Det verkar nu inte bli lika så stort hopp från Gow 2018 till Ragnarök som det var från Doom 2016 till Eternal, men om det vore det så skulle jag nog inte spelat Ragnarök.

Medlem
Skrivet av Solid_Snake13:

För mig är det precis tvärtom! Jag drog också kopplingen till Doom Eternal och där avskydde jag verkligen hur fokus hade skiftats till mer reaktiv combat där varje fiende måste tas ner på ett specifikt sätt. Det verkar nu inte bli lika så stort hopp från Gow 2018 till Ragnarök som det var från Doom 2016 till Eternal, men om det vore det så skulle jag nog inte spelat Ragnarök.

Jag förstår och håller med. Det får inte bli så hetsigt och stressigt som Eternal, men gillar tänket att varje fiende är sin egen enhet som man strategiskt kan besegra.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Inaktiv

Så länge jag slipper en anal bead med bluetooth i röven för att klara spelet så är det nog lugnt

1
Skriv svar