George R.R. Martin har inte spelat Elden Ring, fokuserar i stället på Winds of Winter

Robot
George R.R. Martin har inte spelat Elden Ring, fokuserar i stället på Winds of Winter

Har byggt världen, men inte kört spelet.

#elden-ring


Medlem

Bäst för han!

Medlem
Skrivet av zevile:

Bäst för han!

Tumme ner.

Hade jag haft lika många som stånkade mig i ryggen kring ett uppdrag hade jag fan inte kunnat lyfta ett finger.
Ett liten del av mig hade skitit i det med flit bara för att be tjatmoster skita på sig.

Låt grabben va.

När han är redo och kapabel att släppa en ny bra bok i serien så kommer han släppa en ny bra bok i serien.

Skaffa en egen fantasi om det är så jävla bråttom.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av zevile:

Bäst för han!

Eller hur! Jag började läsa böckerna för lääänge sedan...tror faktiskt att det bara fanns 3 böcker då, men de var ju löjligt bra. Efter det har jag köpt dem vartefter, men kommer inte läsa om den innan de är klara,, så nog fan längtar man!

Han får belöna sig med så mycket spelande han vill...EFTER böckerna.

FM-guru
F.d. Sisyr

Han hade bra spelsmak i alla fall!

Medlem

Han kommer hinna dö före. Tyvärr, livet är kort. Man har inte råd med uppskjutandebeteende hur länge som helst.


signatur

Memento Mori

Medlem
Skrivet av Anton Q:

Tumme ner.

Hade jag haft lika många som stånkade mig i ryggen kring ett uppdrag hade jag fan inte kunnat lyfta ett finger.
Ett liten del av mig hade skitit i det med flit bara för att be tjatmoster skita på sig.

Låt grabben va.

När han är redo och kapabel att släppa en ny bra bok i serien så kommer han släppa en ny bra bok i serien.

Skaffa en egen fantasi om det är så jävla bråttom.

Men så kan man ju inte tänka. Det är direkt barnsligt i mina ögon.

Det är en ära att miljoner människor efterfrågar mer av ens briljans. Om man blir skakig och chockad över det så ska man lämna skapande och göra något annat.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
Skrivet av Freakon:

Men så kan man ju inte tänka. Det är direkt barnsligt i mina ögon.

LALALALLALA BINGO BINGO


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av Anton Q:

LALALALLALA BINGO BINGO

Troll of the trolls! Men ja jag är mer orolig att han hinner dö innan han skrivit klart allt!
11 år sen hans senast bok. Såhär lång tid har det aldrig tagit för han, man blir ju nojig!

Medlem
Skrivet av Slimebeast:

Han kommer hinna dö före. Tyvärr, livet är kort. Man har inte råd med uppskjutandebeteende hur länge som helst.

Det är en objektiv verklighet. Han är inte en hälsosam man, och han ingen ungtupp heller.
GRRMs Game of Thrones popularitet är typ det värsta som kan ha hänt honom rent produktivitet's mässigt. Han har i år bara letat efter ursäkter att göra annat. När Robert Jordan låg inför döden så försäkrade han sina fans om att det skulle finnas ett slut.

När samma oro väcks av GRRMs fans så säger han småaktigt att alla manuskriptet ska brännas och hur vågar dom säga något sånt!

Han verkar helt frånkopplad sina fans. Sitter i en intervju och klagar fans av "Franchises" kan komma att kritisera dom senare. Snubben har sett slutet på Game of Thrones hoppas jag?

Nä. Oddsen är höga att herr Martin gjort sitt, rent kreativt.


signatur

FZ behöver mer avancerade signaturer <<;;

Medlem

74år är ingen ålder han kan skriva 10år till minst


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Inaktiv
Skrivet av Molotov:

74år är ingen ålder han kan skriva 10år till minst

Teoretiskt ja, men det är inte direkt Anna Skipper vi har att göra med heller så allt kan hända i den åldern.

ZF
Medlem

Ingen fara, hobbitar lever jättelänge.

Eller var det troll..? Blev osäker nu.

Medlem

Folk är såna egoister det står klart. Jag längtar också tills boken kommer men man har, även som som fan av en serie, inte rätt att kräva nånting av honom enligt mig. Hans liv, hans kreation, hans beslut vad han gör. Skulle han dö innan, ja då har han iaf levt sitt liv som han velat och folk borde kunna respektera det för det hade varit bra mkt mer synd om honom annars än att ”boken blev ju inte klar…”

1
Skriv svar