Ladda inför God of War Ragnarök-släppet med lanseringstrailern

Robot
Ladda inför God of War Ragnarök-släppet med lanseringstrailern
Medlem

Jag tror detta spel kommer framkalla en hel del gåshud under speltiden.

Dex
Medlem

Tänker inte titta på några fler trailers eller andra filmer då jag är så hypad som jag redan kan bli!

Såg dock på Twitter att SkillUP, IGN och en hel del andra hade fått spela dom första 5 timmarna och allihop som jag läste var VÄLDIGT imponerade och tyckte att det i princip på alla plan var bättre än det första spelet.
Det kan ju så klart ändras då dom bara spelat dom första 5 timmarna, men gud vad hypad jag blir! Än så länge verkar det som att Santa Monica Studio till och med kunnat överträffa det förra spelet!

Ska bli så kul och se om det stämmer!

Medlem
Skrivet av Dex:

Tänker inte titta på några fler trailers eller andra filmer då jag är så hypad som jag redan kan bli!

Såg dock på Twitter att SkillUP, IGN och en hel del andra hade fått spela dom första 5 timmarna och allihop som jag läste var VÄLDIGT imponerade och tyckte att det i princip på alla plan var bättre än det första spelet.
Det kan ju så klart ändras då dom bara spelat dom första 5 timmarna, men gud vad hypad jag blir! Än så länge verkar det som att Santa Monica Studio till och med kunnat överträffa det förra spelet!

Ska bli så kul och se om det stämmer!

Åh, jag känner pirret i magen när jag läser det du skriver.

Kommer inte att kika på trailern eller något annat fram till release. Vill njuta av upptäcka så mycket som möjligt själv.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

1
Skriv svar