Epics nedlagda MOBA Paragon ska göra comeback

Robot
Epics nedlagda MOBA Paragon ska göra comeback
Medlem

Har spelat Overprime i ca 10 timmar, och det är kul, men det finns ingen balans i spelet, det är så otroligt obalanserat att man inte vet vad dom håller på med, TTK i spelet är typ.. 0.2 sekunder, team fights tar 10 sekunder max.

Predecessor är den riktiga comebacken för Paragon. Mycket mer balanserat och även mer true till det gamla Paragon. Predicted launch är i december/januari. Men det kommer förmodligen att delayas till senare nästa år vill jag tro, så det blir Overprime tills dess oavsett.

Edit: Förövrigt är det sista "tekniska testet" mellan den 10e till den 21 november och den är öppen för alla. Så mer av en open beta.

Geeks Gaming

Längtar. Gillade verkligen Paragon. Förutom att deras betalmodel va helt åt... så hoppas att något av projekten lever upp till de.

Medlem

Spelet har inte ens ett UI ser det ut som

Medlem

Paragon var faktiskt mitt favoritspel när det fanns, var sjukt besviken när det stängdes ner.
Även om spelarskaran inte var enorm så fanns det trogna fans. Många som grät ut i videos på Youtube till och med.

Har haft lite koll på både Overprime och Predecessor men inget har riktigt fått samma känsla som Paragon hade.

FM-guru
F.d. Sisyr

Får lov att erkänna att jag tyckte Paragon var rätt kul, även om jag aldrig hann spela det särskilt mycket.

Medlem

Woohoo! Jag blev så besviken när de stängde ner det då jag tokgillade spelet, även om jag tyckte devsen gjorde en hel del felbeslut mot slutet.

Det finns ju dock två andra spel byggda på assets från Paragon också:

Fault: https://store.steampowered.com/app/1106750/Fault_Elder_Orb/
Predecessor: https://store.steampowered.com/app/961200/Predecessor/

Medlem

Paragon var ju sjukt framgångsrikt, inte konstigt alls att man gör en kopia. 🤭


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Gäsp
Skulle sitta mer fint om dom brydde sig om det spelet som gjorde dom stora,
Unreal.
Går inte ens att köpa via deras egna affär, så mycket bryr dom sig om serien.
Hjälper inte heller att dom skrotade det nyaste pga Fortnite (dog i alpha)

Epic is shit, change my mind


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem
Skrivet av Prixm:

Har spelat Overprime i ca 10 timmar, och det är kul, men det finns ingen balans i spelet, det är så otroligt obalanserat att man inte vet vad dom håller på med, TTK i spelet är typ.. 0.2 sekunder, team fights tar 10 sekunder max.

Därför jag inte tycker om många av moba spelen som LoL där team fights går alldeles för fort. Exempel att man spelar support. försvinner i 5 sekunder för att sätta en ward i vattnet och ADC dör xD

Heroes of the Storm är nog bland dom bättre när det kommer till TTK och har en skön känsla när det kommer till team fights/brawling.

1
Skriv svar