Ubisofts beskrivning av Assassin's Creed Infinity är... rörig

Robot
Ubisofts beskrivning av Assassin's Creed Infinity är... rörig

En plattform "där metastoryn lever asynkront."

#assassins-creed-infinity


Medlem

Men ge oss ett enda normalt spel bara..

Medlem

Ubisoft alltså... Ser en hub där allt är bakom en paywall. Ett uppdrag i antika china med en drak mount, 199:- tack.

Medlem

"Vi ska inte mjölka kon. Vi ska industrialisera dess mjölkproduktionsförmåga."


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem
Skrivet av Proximately:

"Vi ska inte mjölka kon. Vi ska industrialisera dess mjölkproduktionsförmåga."

Ubisoft mjölka? Nu när alla AC spel kommer in under en gemensam plattform, tror du att de kommer ha en gemensam mikrotransaktionsvaluta? Självklart inte. De vill att man ska bränna extra pengar genom att sälja saker som aldrig går att köpa för exakta värdet. Sen har man alltid en slatt kvar av den för varje spel unika mikrotransaktionsvalutan.

Medlem

Jag har fullt förtroende för detta. Hittills har jag aldig blivit missnöjd med ett enda spel i AC-serien och varje spel har haft sin speciella atmosfär och känsla.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Gillade alla Ezio-spelen, gillade AssCreed 3, älskade Black Flag, Rogue etc. Unity var okay, lite jobbig release. Syndicate var lite sisådär. "Nystarten" med Origin och Odyssey i följd med Valhalla, helt magiska. Ubisoft har gjort ett sånt fruktansvärt bra jobb när det kommer till att vidareutveckla och leverera Assassin's Creed genom åren.

En av mina favoriter när det kommer till spelserier, ingen som helst tvekan om saken. Så jäkla bra jobbat.

Så jag är väldigt nyfiken över vad Infinity kommer vara. De har mitt förtroende.

Medlem

Förstår inte varför dom inte har ett spel som heter typ the animus så får man logga in och starta vilket assassins creed man vill

Medlem
Skrivet av StrongBad:

Jag har fullt förtroende för detta. Hittills har jag aldig blivit missnöjd med ett enda spel i AC-serien och varje spel har haft sin speciella atmosfär och känsla.

Tyckte Valhallas kampanj var för utdragen och seg. Strid och spelet i övrigt var ok, men jag har inte spelat klart kampanjen.

Medlem

Jag personligen tycker att odyssey var en av de bästa spelen dom gjort när det gäller berättelse.
Valhalla hade sina klara ljuspunkter och då menar jag inte att ACspelen är dåliga på något sätt.
Personligen skulle jag nog se ett berättande spel med någon episod i romariket när det var ungt och progressivt.
Eller vedorna de gamla indiska krigssagorna med gudar i människoform som slogs,älskade och åt sig feta,sedan blev dyrkade.


signatur

CARPE JÄVLA DIEM

Medlem
Skrivet av zevile:

Ubisoft alltså... Ser en hub där allt är bakom en paywall. Ett uppdrag i antika china med en drak mount, 199:- tack.

Kina????förstår inte varför när förutom greker,pirater,engelmän och kolonisiatörer så har vi en så rik historia i EUROPA typ romare,sumerer(sorry,mellanöstern),slavernas riken.


signatur

CARPE JÄVLA DIEM

Kan det inte bara va att dom syr ihop den här säcken med desmond , bayeks start med Hidden ones .
Kassandras och Layla historia och allt mer överskådligt i nått sorts interaktivt in-game hub så man kan/ orkar hänga med


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av Sten-greger:

Kina????förstår inte varför när förutom greker,pirater,engelmän och kolonisiatörer så har vi en så rik historia i EUROPA typ romare,sumerer(sorry,mellanöstern),slavernas riken.

Det var bara ett exempel..

Medlem
Skrivet av zevile:

Det var bara ett exempel..

Tack.


signatur

CARPE JÄVLA DIEM

Medlem

Jag tycker det verkar som dom försöker definiera simulatordelen mer och göra det som en "hub" med (kanske alla) de släppta spelen rangornade kronologiskt så du kan spela igenom alla tidslinjer med nån form av mmultiplayer och nya challanges kanske.

Ubisoft verkar ju va så jäkla pigga på att skapa något hörnfast och bygga utifrån det. Detta lär va deras stora satsning som dom vill ska hålla 10-20 år. Deras franchises är ju så pass etablerade så lyckas dom göra en solid grund med detta så håller set säkert länge. Konmer garanterat vara konsol/mobilöverskridande.

Avstängd

Jag har svårt att förstå varför någon överhuvudtaget köper Ubisoft spel idag?

Medlem
Skrivet av Sten-greger:

Kina????förstår inte varför när förutom greker,pirater,engelmän och kolonisiatörer så har vi en så rik historia i EUROPA typ romare,sumerer(sorry,mellanöstern),slavernas riken.

Feodala Japan har väl varit en generell önskan från fansen.

Medlem

Det är inte mycket värre än att läsa igenom en krönika i DN's eller SvD' kultursidor. Maken till ordbajseri man kan hitta där ibland...

Medlem

Floskelgeneratorn gick varm hos Ubisoft 😄

Medlem
Skrivet av Blackwolfe:

Feodala Japan har väl varit en generell önskan från fansen.

Tack o lov fick vi Ghost of Tsushima. AC spelet som Ubisoft inte klarade av att göra.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Blackwolfe:

Feodala Japan har väl varit en generell önskan från fansen.

Skrivet av Mirage:

Tack o lov fick vi Ghost of Tsushima. AC spelet som Ubisoft inte klarade av att göra.

Men ett AC i Japan är väl på g?


signatur

Konsolgubbe

Medlem
Skrivet av Tubb3:

Men ett AC i Japan är väl på g?

Det ryktas det, ja. Vet inte om det är bekräftat.


signatur

I drank what?

Medlem

" Grabbar, grabbar, har ni hört talas om NTF och MTX ekonomins möjligheter ??? "

Om ni vill skratta en timme på UbiSofts bekostnad, rekommenderar jag denna:


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Mirage:

Det ryktas det, ja. Vet inte om det är bekräftat.

Spelet som just nu går under namnet ”Codename Red” kommer äga rum i Japan.

https://news.ubisoft.com/en-us/article/227nBAMiGtBTXKouvVkNyF...


signatur

Konsolgubbe

1
Skriv svar