Halo Infinites Forge-beta och kampanjsamarbete är nu släppta

Robot
Halo Infinites Forge-beta och kampanjsamarbete är nu släppta
Medlem

Dags att hoppa tillbaka och testa då, möjligheten att göra egna kartor är något som många fler MP spel borde ha

Medlem

Men.. skulle dom inte skrota coop? Fattar ingenting

Medlem
Skrivet av bulleboss:

Men.. skulle dom inte skrota coop? Fattar ingenting

Bara lokala coop dvs splitt screen.

Medlem

Har placerat på installation igen. Kampanjen var väldigt bra själv. Hoppas på att det blir bättre och roligare med flera.

Medlem

Känns aningen försent nu, nu när Warzone 2, dmz släpps inom kort, och mw2 har redan tagit en del av spelarbasen.

Medlem

Har inte kunnat spela detta spel än. Enda spelet som kraschar efter något minut på min dator. Troligen något på min dator som spelet inte tycker om.
Är inte riktigt så sugen på att spela detta för att slösa tid med felsökning

Medlem

Vet inte om jag orkar ge Halo en chans till. Hade kul med multiplayer runt release men sen kom annat roligt. Var så många problem, små som stora, som gjorde att jag inte orkade fortsätta trots att jag älskat Halo tidigare. Och att inte ens kunna skriva ”gg” till motståndarlaget på PC… bara en sådan simpel sak blev tillslut för mycket :/
Sen grinden i battle pass som tog bort all gamal hederlig customizability om man inte betalade ocker priser gjorde inte saken bättre. Och kampanjen lär de inte ha ändrat och gjort bättre. Men får Halo 4/5 eller 5/5 omdömen efter uppdateringen kanske jag testar.

Ambassadör
Xbox

Forge är ju ett helt sinnessjukt verktyg, vilka jäkla kartor en del lyckas göra.

Börjat tugga mig igenom det nya battlepasset, ser bra ut. Nya XP-systemet är mycket bättre, med match xp och challenges som inte är låsta till specifika modes.


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av Mortaigne:

Forge är ju ett helt sinnessjukt verktyg, vilka jäkla kartor en del lyckas göra.

Börjat tugga mig igenom det nya battlepasset, ser bra ut. Nya XP-systemet är mycket bättre, med match xp och challenges som inte är låsta till specifika modes.

Känns som att man borde installera spelet igen

Medlem
Skrivet av Dejch21:

Känns aningen försent nu, nu när Warzone 2, dmz släpps inom kort, och mw2 har redan tagit en del av spelarbasen.

Den spelarbasen får gärna lämna Halo 😅

1
Skriv svar