Black Friday 2022 - Tipstråden

Medlem
Skrivet av saigon:

Verkar vara en återkommande rea på LG Oled 55" varje Blackfriday. Köpte en C7 55" för samma pris på Elgiganten år 2017 om jag inte minns helt fel. Man behövde dock inte vara medlem då.

När 65" Oled ligger nära 10 000kr så börjar det bli ännu mer intressant.

Jag och min bror köpte varsin 65” för 9990kr på Elgiganten.
Det var förvisso B1:or, men vi är nöjda.

Medlem

BF är ett skämt. Reorna startade för en vecka sedan och direkt efter midnatt så kommer inga nya rabatter utan tvärt om många av de bästa erbjudandena försvinner. Vad-f är poängen med att kalla det black friday då?

Medlem
Skrivet av MasonDixon:

BF är ett skämt. Reorna startade för en vecka sedan och direkt efter midnatt så kommer inga nya rabatter utan tvärt om många av de bästa erbjudandena försvinner. Vad-f är poängen med att kalla det black friday då?

Black week är väl mer passande ord i Sverige.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem
Skrivet av MasonDixon:

BF är ett skämt. Reorna startade för en vecka sedan och direkt efter midnatt så kommer inga nya rabatter utan tvärt om många av de bästa erbjudandena försvinner. Vad-f är poängen med att kalla det black friday då?

Jag håller med. Går man in och kollar prishistoriken på varorna så ser man att de flesta nedsatta varor har legat nere på samma nivåer tidigare under året.

Så det är ju inga wow-priser precis.

Medlem
Skrivet av lonian:

Critter crunsh på Steam för 13kr.

ååh så mysigt spel, var de första spel jag köpte på mitt ps3 back in the days.

Medlem
Skrivet av Bobiri:

Jag håller med. Går man in och kollar prishistoriken på varorna så ser man att de flesta nedsatta varor har legat nere på samma nivåer tidigare under året.

Så det är ju inga wow-priser precis.

Medlem

Slog till på Tele2s erbjudande Xiaomi 12T Pro, låter som ett mycket bra pris även fast det är 12 månaders avbetalning, enda negativa

Medlem
Skrivet av totte1015:

Slog till på Tele2s erbjudande Xiaomi 12T Pro, låter som ett mycket bra pris även fast det är 12 månaders avbetalning, enda negativa

Ser inte problemet? Avbetalning på telefonen med abonnemang är väl typ bästa grejen, man brukar få telefonen klart billigare.

Jag tog Samsung Galaxy Z Fold 4 på Comviq. Dyr som fan, men kommer betala 5000 kr mindre för den totalt än om jag köpt den kontant. Och abonnemang har man ju ändå.

Medlem

Ubisoft+ har 50% av fram till 30e. Lagom nu till sista DLC av Valhalla släpps.

Medlem
Skrivet av Loxus:

Ser inte problemet? Avbetalning på telefonen med abonnemang är väl typ bästa grejen, man brukar få telefonen klart billigare.

Jag tog Samsung Galaxy Z Fold 4 på Comviq. Dyr som fan, men kommer betala 5000 kr mindre för den totalt än om jag köpt den kontant. Och abonnemang har man ju ändå.

Har aldrig varit fan av avbetalning bara, en känsla jag inte tycker om, enkelt
Men jag slog ändå till

Medlem
Skrivet av totte1015:

Har aldrig varit fan av avbetalning bara, en känsla jag inte tycker om, enkelt
Men jag slog ändå till

Jo, avbetalningar via typ Klarna och liknande kan jag förstå att man vill hålla sig undan. Sån här avbetalning med abonnemang är nåt helt annat.

Skriv svar