CoD-nytt - Modern Warfare II går snart förbi antalet sålda Vanguard-ex i Europa

Robot
CoD-nytt - Modern Warfare II går snart förbi antalet sålda Vanguard-ex i Europa

Nya CoD säljer rekordsnabbt, säger Activision.

#call-of-duty-modern-warfare-ii


Medlem

Om de ändå kunde fixa buggarna lika snabbt som de säljer ex.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Önskar de fixar crasherna man får ibland. Älskar spelet annars. Men, kan spela i flera timmar utan problem, men sen rätt vad det är får man en crash. Trist är det... Speciellt när man har sånt jädra grymt game 😋

Oj vad dom älskar att skryta. Det räcker med att man kollar på Steam vad folk tycker om det.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv
Skrivet av Walter S.A. Iego:

Oj vad dom älskar att skryta. Det räcker med att man kollar på Steam vad folk tycker om det.

Folk hatar dock inte att gnälla heller. Alla har förstås rätt till sin åsikt men personligen tycker jag att MWII är en oslipad diamant och har haft många timmar skoj i det redan. Visst, det är en del buggar som kan vara lite dryga och det känns som att vissa funktioner saknas men inget som stört min upplevelse nämnvärt. Kärnan är solid och är övertygad om att detta kommer bli sjukt bra med lite mer polering, innehåll och inte minst när Warzone 2.0 droppar nästa vecka.

Medlem
Skrivet av Walter S.A. Iego:

Oj vad dom älskar att skryta. Det räcker med att man kollar på Steam vad folk tycker om det.

Är det konstigt att de är nöjda - och stolta - över sin bedrift? De har jobbat hårt och nu ser de skörden av det. Klart de ska få glänsa i sin framgång nu också. Bara löjligt att racka ned på det.

Medlem

Detta spel är verkligen ett dagens AAA-spel. Som en 700 kronorspatch till det tidigare ModernWarfare 19 fast med mindre innehåll, mer buggar och mer MTX. Det ända man kan lita på är att när Warzone 2.0 kommer är att de kommer överge originalspelet precis som de gjorde med MW19.

Inaktiv
Skrivet av employed:

Detta spel är verkligen ett dagens AAA-spel. Som en 700 kronorspatch till det tidigare ModernWarfare 19 fast med mindre innehåll, mer buggar och mer MTX. Det ända man kan lita på är att när Warzone 2.0 kommer är att de kommer överge originalspelet precis som de gjorde med MW19.

Vad snackar du om? 700 krpatch får stå för dig men mer MTX? Jag har inte sett att det går att köpa ett skit för riktiga pengar förutom special edition om man vill uppgradera till det. Visst kommer MTX säkerligen komma inom kort men i nuläget har jag inte sett av något så vette fan vad du menar med ”mer MTX”.

1
Skriv svar