Goat Simulator 3

Robot
Goat Simulator 3
Fragtjuv

Kul att det blev en trea i betyg. Jag hoppades på att det skulle gå ett bra betyg men kände att det fanns en risk att det skulle bli en sågning. Nu kommer jag att slå till på det när lönen kommer.

Bra recension också!


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem

Bra recension, svårt att skriva bääääättre känner jag.😉

Skribent
Skrivet av joelthor100:

Kul att det blev en trea i betyg. Jag hoppades på att det skulle gå ett bra betyg men kände att det fanns en risk att det skulle bli en sågning. Nu kommer jag att slå till på det när lönen kommer.

Bra recension också!

Tackar! Spelet kräver nog rätt typ av humor, men mig underhöll det gott - svårslaget koncept!

Skrivet av lasselason:

Bra recension, svårt att skriva bääääättre känner jag.😉

Man får tacka och getabock-a 😉 🐐

Medlem

Missade att det funnits en 2a. xD

Skribent
Skrivet av Swayer:

Missade att det funnits en 2a. xD

Du har inte missat nånting, Coffee Stain hoppade den och gick direkt på trean 😉

Releasehästryttare
Skrivet av Jonas Vågström:

Du har inte missat nånting, Coffee Stain hoppade den och gick direkt på trean 😉

Kanske nu arbetet på Sanctum 3 kan börja ...

Medlem

Jag uppskattar era ordvitsar getemycket!


signatur

Den må vara liten, men den luktar som en stor.

Medlem

Och alla bilar i spelet är av märket Chevreolet?

Medlem

Tycker ni borde ”killa“ med alla getskämt

Gnällkuk

De borde tagit chansen och skapat en Gette. Blir nog att plocka upp lite senare och skapa kaos med ett par vänner


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Redaktör
Skrivet av Sveiv:

Och alla bilar i spelet är av märket Chevreolet?

Chevroget.


signatur
Medlem
En fråga?

Det där med att spelet har METAhumor. Är det nått DRAG i den, frågar så jag vet om det är nått att sNAPPA upp?

Skribent
Skrivet av bearlindo:

Det där med att spelet har METAhumor. Är det nått DRAG i den, frågar så jag vet om det är nått att sNAPPA upp?

Det gäller nog att man inte är helt bakom flötet när det dyker upp olika referenser som dom spinner vidare på. Det kan förekomma en och annan fluga som är mer svårfångad, men det mesta håvar man in.

Humorn är stabil och wobblar sällan, inte alls kast utan överlag bra drag! 😉

Medlem

Riktigt trevligt spel. Har spelat det lite själv idag och imorgon så ska jag förhoppningsvis spela det med mina barn. Lyckades nästan fylla ett garage med paket och sen sätta igång en orkan som sög upp hälften av alla paketen. Men eftersom det är Goat simulator 3 så kunde jag inte bli arg(det är inte så farligt som det låter om man hoppar ur spelet och sen in igen så löser det sig ska ni se). Missa inte att Deep rock galactic har en ny säsong idag med nya fiender mm!

Medlem
Skrivet av Jonas Vågström:

Det gäller nog att man inte är helt bakom flötet när det dyker upp olika referenser som dom spinner vidare på. Det kan förekomma en och annan fluga som är mer svårfångad, men det mesta håvar man in.

Humorn är stabil och wobblar sällan, inte alls kast utan överlag bra drag! 😉

Är det repetativ användning av skämten? Lite som att det blir en intern grej mellan spelet och spelaren.

Skribent
Skrivet av Nerox:

Är det repetativ användning av skämten? Lite som att det blir en intern grej mellan spelet och spelaren.

Nja, det vet jag inte om jag kan påstå. Den gemensamma nämnaren kan nog sammanfattas till ”tramsigt”

Medlem
Skrivet av Jonas Vågström:

Nja, det vet jag inte om jag kan påstå. Den gemensamma nämnaren kan nog sammanfattas till ”tramsigt”

Det är inte alltid fel med lite tramshumor dock. 😊

1
Skriv svar