The Dark Pictures Anthology: The Devil in Me

Robot
The Dark Pictures Anthology: The Devil in Me
Medlem

Jag var lite besviken på The Quarry, gjorde inte samma intryck som Until Dawn. House of Ashes är nog den del som jag varit mest överraskad av, bättre än tidigare delar.

Oavsett så är det en underhållande spelserie som jag gärna ser mer av. Skönt att det är spel som inte tar lika lång tid att utveckla som AAA-spel och kan köpas lite billigare, samt går att spela igenom på 1-2 kvällar. Passar mig ypperligt!

Medlem

Det är gratis att uppgradera den fysiska PlayStation 4 versionen till PlayStation 5 versionen för de som önskar. Bekräftat av Bandai Namco.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Brukar spela igenom Dark Pictures-spelen med några polare varje år och snart är det dags igen.

Så min fråga är: Hur lång tid tar det? Behöver man lägga en kväll eller måste man börja redan efter lunch?😅

Edit: NVM, jag såg det i texten när jag läste en gång till😂

Redaktör
Ponny
Skrivet av Deekar:

Brukar spela igenom Dark Pictures-spelen med några polare varje år och snart är det dags igen.

Så min fråga är: Hur lång tid tar det? Behöver man lägga en kväll eller måste man börja redan efter lunch?😅

Edit: NVM, jag såg det i texten när jag läste en gång till😂

Precis! Får bli vid lunch. 💪


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Buggigaste mest oklara spelet i serien

Döda blickar...
huvuden som ser ut att kunna trilla av närsomhelst
pussel som man inte ens behöver klara
(refererar till elskåpspusslet)
Jag tryckte på en grön knapp så var det klart.
Voila!
Repliker som saknas, föråldrat i all sin helhet, listan är lång så..

får en 2/5 tills eller om buggarna någonsin fixas.


signatur
Medlem
Skrivet av vgofredrik:

Döda blickar...
huvuden som ser ut att kunna trilla av närsomhelst
pussel som man inte ens behöver klara
(refererar till elskåpspusslet)
Jag tryckte på en grön knapp så var det klart.
Voila!
Repliker som saknas, föråldrat i all sin helhet, listan är lång så..

får en 2/5 tills eller om buggarna någonsin fixas.

Okej låter som jag ska vänta med att spela förhoppningsvis har de fått ut lite fixar till julledigheten.

Medlem

Har precis börjat med denna serie. Man of Medan kändes lite stelt men tyckte ändå om det men Little Hope har jag gillat väldigt mycket än så länge.

Medlem
Skrivet av Fiigaro:

Har precis börjat med denna serie. Man of Medan kändes lite stelt men tyckte ändå om det men Little Hope har jag gillat väldigt mycket än så länge.

Man Of Medan var helt insane i co-op in couch nu utan om man körde co-op online.
Jag o en kompis spelade igenom spelet ihop o jäklar när det uppenbarades vad som skett vad vi blev glatt överraskade.
Spelar men det spelet själv, alt couch co-op, går man miste om hela den grejen de gjort för online co-op


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Mycket buggar, definitivt bättre story som på lik linje med House of Ashes, helt ok.


signatur

Love, Dedication and Aim.
www.twitch.com/unforgottenlive

1
Skriv svar