Monster Hunter-utmanaren Wild Hearts får en ny trailer

Robot
Monster Hunter-utmanaren Wild Hearts får en ny trailer

Jätteråtta får stryk av tunna med kaninmotiv.

#Koei-tecmo, #Omega-force, #Wild-hearts


Medlem

Ser bra ut men inget för mig.
Jag har nog med problem att koncentrera mig på fighten och sen bygga saker samtidigt blir för mycket

Medlem
Skrivet av Karmak:

Ser bra ut men inget för mig.
Jag har nog med problem att koncentrera mig på fighten och sen bygga saker samtidigt blir för mycket

Jag tror inte man kommer direkt bygga något under striderna. Jag gissar bara, men jag tror maskinerna och fällorna kommer fungera mer som skills du aktiverar.

Medlem

Första intrycket är att jag inte är så speciellt taggad inför fortnite byggandet i spelet.

Medlem

Varför nöja sig med en subpar kopia när vi redan har Monster Hunter? Det enda unika EA kommer bidra med är live-service och antagligen oändligt med mikro transaktioner och mini dlc för mega pengar

Medlem

Som jag sagt tidigare så är skills/bygg grejen en viktig grej som måste vara smidig för att detta ska bli någorlunda bra. Gillade svinet i förra videon och råttan var ok, men jag vet inte vad jag ska tycka om piggsvinet. Hade nog förväntat mig lite mer fastasifulla djur uppvisade efter svinet... Det såg ändå till minnet ganska speciellt ut.

Medlem
Skrivet av Bennii:

Jag tror inte man kommer direkt bygga något under striderna. Jag gissar bara, men jag tror maskinerna och fällorna kommer fungera mer som skills du aktiverar.

Ja får se när de riktigt visar det. Men jag är för gammal för att hålla på med fortnite typ av byggande. Den reaktionsgraden försvann för mig för massa år sen

Medlem
Skrivet av Finexis:

Varför nöja sig med en subpar kopia när vi redan har Monster Hunter? Det enda unika EA kommer bidra med är live-service och antagligen oändligt med mikro transaktioner och mini dlc för mega pengar

Fan, har du redan spelat spelet?

1
Skriv svar