Lanseringstrailern för The Callisto Protocol är kaotisk och köttig

Robot
Lanseringstrailern för The Callisto Protocol är kaotisk och köttig

Sci-fi-skräcken anländer 2 december.

#the-callisto-protocol


Medlem

Det ser riiiktigt mysigt ut


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Medlem

2 veckor 😍 can't wait

Medlem

Hoppas det är är förhållandevis bugg fritt
för det blir svårt att låta bli att lira det dag1!

Medlem

Alltid lika besviken när jag ser en «lanseringstrailer» och man inte kan köpa och spela spelet rätt efter, utan istället måste vänta flera veckor på releasen 😔

Medlem

Sjukt taggad, ett sånt där spel man bara vet att man kommer att köpa och sett fram emot.

Försöker dodga både trailers, tubers och intervjuer nu innan man spelat igenom det.

Medlem

En remake kan vara bra men personligen ser jag ju hellre att det görs nya spel, så för egen del är det självklart vilket alternativ jag ser fram emot mest,

Medlem

Ser riktigt spännande ut, 0:31 in i klippet, det måste vara Kimiko från The Boys?

Medlem

Inväntar reviews men Callisto Protocol verkar vara något för mig.

Kommer säkert köra genom remaken på Dead space någon gång också men knappast dag 1.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem

En av få spel jag ser fram emot detta år


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem
Skrivet av Menige_Erik:

Ser riktigt spännande ut, 0:31 in i klippet, det måste vara Kimiko från The Boys?

Haha, ja det är Kimiko Det jag reagerade på direkt

Medlem

Solklart köp

Medlem

Förstår inte varför man forcerar in en låt i en lanseringstrailer överhuvudtaget. Speciellt inte den låten. Det räcker med lite tungt gameplay och stämningsljud.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Spelet ser intressant ut.
Kommer att skaffa men vet inte om jag ska vänta på ev VR mod innan man spelar.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Inaktiv
Skrivet av Menige_Erik:

Ser riktigt spännande ut, 0:31 in i klippet, det måste vara Kimiko från The Boys?

Karen Fukuhara. För jävla söt faktiskt.
Huvudkaraktären är väl Josh Duhamel, som jag minns bäst som militär-snubben i första Transformers, som slåss mot Skorpion-roboten i öknen.

Har haft ljummet intresse för Callisto Protocol men den här trailern gjorde mig väldigt taggad. Det var längesen jag kände så!

Medlem
Skrivet av jonis:

Förstår inte varför man forcerar in en låt i en lanseringstrailer överhuvudtaget. Speciellt inte den låten. Det räcker med lite tungt gameplay och stämningsljud.

Precis.

Det är så klyschigt. Reklammakare tror de åstadkommer en särskild effekt när sorglig och vacker musik kontrasteras mot våld och elände.

Personligen avskyr jag det.


signatur

Memento Mori

Medlem

"Day One" utgåvan till PS5 är typ 200 kronor billigare om man köper det på skiva. 545:- hos Power vs 739:- på Store:n.

Fragtjuv

Jag känner nigeriskors laddat inför det här spelet och dessutom fyller jag år 3 december så det blir nog en present till mig själv.


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem

båda förstås, men Calisto ligger långt över på listan. Dead space spelade jag aldrig, gillade det inte vid den tiden.


signatur

//monster

Medlem

Så jäkla snyggt trots att det inte är äkta nextgen. Fattar inte att gubbens ansikte är så snyggt. Fast det kanske mer är en cut-scene, men ändå.

Nästan lika snyggt som God of War fast det är gjort av en mycket mycket mindre och ny studio.

Vi har nått såna nivåer att grafik behöver inte bli mycket snyggare än så här, nu hoppas jag utvecklare framöver lägger starkare fokus på gameplay istället (men ändå sitter jag och drömmer om ett 4090 😔).


signatur

Memento Mori

Medlem

Av det vi hittills sett så kan det mycket väl bli ÅS för mig, man vet ju aldrig, men jag blir nästan sugen på att (vågar man säga det) förhandsboka.
Äh, jag ska inte...
Avvaktar.
Men bra ser det ut.

Medlem

Nja

Dead space 2 funkar för en genomspelning i brist på annat, men vare sig remaken av ettan eller callisto protocol lockar.

Hade det varit i VR hade det nog varit ett köp dock.
Skräck i "2D" är liksom inte skrämmande längre...

Medlem

När släpps recensions embargot..?
______________________________________
Kommer utan tvekan att köpa båda spelen iaf. Vill ha båda på Steam men om inte minimum spec sänks för Dead Space Remake kan jag inte lita det på PC. Var ju sjuka GTX 1080 som minimum Gpu. Står det sig så köper jag det till PlayStation 5.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem
Skrivet av Lindhenberg:

"Day One" utgåvan till PS5 är typ 200 kronor billigare om man köper det på skiva. 545:- hos Power vs 739:- på Store:n.

Najs, jag bokade på Inet, 549kr för spelet och troligtvis en pingvinstång

Medlem

Det ser fantastiskt ut det här

Medlem

Dead space remaken ser ganska tråkig ut, men jag kan ha fel.

1
Skriv svar