FZ Play ikväll - Härligt trams i Goat Simulator 3

Robot
FZ Play ikväll - Härligt trams i Goat Simulator 3

Wakkaah, getter och sånt. Vad mer kan man önska sig?

#fz-play, #goat-simulator-3, #twitch


Medlem

hoppas jag kommer ihåg att titta då, jag glömmer alltid för på kvällen är man ju inne i sina egna grejer


signatur

//monster

Moderator

Detta kanske blir årets bääää - sta stream?

Medlem
Skrivet av monsterbenke:

hoppas jag kommer ihåg att titta då, jag glömmer alltid för på kvällen är man ju inne i sina egna grejer

Ett tips är att installera twitch appen i mobilen. Då får du notiser när streamen börjar! #lifehack

Medlem

Helt underbar stream igår.. väl värdigt slut på Twitch. Lycka till på yt

Medlem
Skrivet av Gummii:

Helt underbar stream igår.. väl värdigt slut på Twitch. Lycka till på yt

Missat detta, går livestreamarna över till Youtube nu?

Förvisso inget jag är emot, twitch håller på bli så dåligt att man undviker det om det går, men har bara inte sett något om detta.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Moderator | Testpilot
Skrivet av Soulless:

Missat detta, går livestreamarna över till Youtube nu?

Förvisso inget jag är emot, twitch håller på bli så dåligt att man undviker det om det går, men har bara inte sett något om detta.

Stämmer! Nästa stream den 22 Nov blir det Youtube som gäller nu och framåt.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Stämmer! Nästa stream den 22 Nov blir det Youtube som gäller nu och framåt.

Oki bra o veta så man kan stänga av prenumerationen på twitch


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Moderator | Testpilot
Skrivet av Soulless:

Oki bra o veta så man kan stänga av prenumerationen på twitch

Håller med! Om något hade vi kunnat vara mer tydliga med det för sådana saker. Typ skriva det i sådana här nyheter.

Wakkaah har dock varit duktig med på de senaste sändningarna att påpeka detta.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av Gummii:

Helt underbar stream igår.. väl värdigt slut på Twitch. Lycka till på yt

Håller med, var riktigt bra slut. Var riktigt kul att få spela med wakkaah igår också, riktigt underhållande spel och så fick vi ju en lite musik också :). Enda jobbiga är att det är en sådan delay mellan vad som händer i spelet och vad som hörs i streamen lol...

Får hoppas youtube-streamingen fungerar bra. Förstår dock fortfarande inte varför man byter öht, eller är det för att all annan streaming är på YT? Oavsett så får vi hoppas det funkar bra på tuben.

Medlem
Skrivet av Fatmajk:

Ett tips är att installera twitch appen i mobilen. Då får du notiser när streamen börjar! #lifehack

satan, glömde


signatur

//monster

Medlem
Skrivet av monsterbenke:

satan, glömde

Men nu ska det ju bytas över till Youtube så kanske den appen du ska installera nu framöver istället

Moderator | Testpilot
Skrivet av mrpijey:

Håller med, var riktigt bra slut. Var riktigt kul att få spela med wakkaah igår också, riktigt underhållande spel och så fick vi ju en lite musik också :). Enda jobbiga är att det är en sådan delay mellan vad som händer i spelet och vad som hörs i streamen lol...

Får hoppas youtube-streamingen fungerar bra. Förstår dock fortfarande inte varför man byter öht, eller är det för att all annan streaming är på YT? Oavsett så får vi hoppas det funkar bra på tuben.

Det var en del kritik till att vi började med Twitch. Bland annat varför vi inte bara kör på Youtube när vi redan hade en kanal där och även körde Fragzone Fredag. Tanken med att börja med Twitch spekulerar jag i handlade mest om att vidga sina vyer lite grann.

Ska sägas att jag personligen inte suttit med och diskuterat något om flytten eller beslutet. Så jag kan bara spekulera i vad som gjort att detta sker nu som det gör.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Chefredaktör
Skrivet av Soulless:

Missat detta, går livestreamarna över till Youtube nu?

Förvisso inget jag är emot, twitch håller på bli så dåligt att man undviker det om det går, men har bara inte sett något om detta.

Japp, från och med imorgon tisdag kör vi våra streams på Youtube. Vi har testat Twitch ett tag nu och det har visserligen fungerat fint. Den stora anledningen till att vi byter är att Twitch inte tillåter att vi streamar till Youtube samtidigt. Så då väljer vi att streama på YT, då vi har allt vårt andra videomaterial där. Hoppas ni följer oss även på YouTube!

Moderator

Tack för all kärlek! Jag tycker också sista streamen på Twitch kändes som ett riktigt kul och fint avslut. Nu är jag taggad på att få sätta igång och prova gamingstreams på Youtube istället! Ser fram emot att hänga med alla där och är riktigt taggad på att köra Evil West imorgon!

Medlem
Skrivet av Daniel Sjöholm:

Japp, från och med imorgon tisdag kör vi våra streams på Youtube. Vi har testat Twitch ett tag nu och det har visserligen fungerat fint. Den stora anledningen till att vi byter är att Twitch inte tillåter att vi streamar till Youtube samtidigt. Så då väljer vi att streama på YT, då vi har allt vårt andra videomaterial där. Hoppas ni följer oss även på YouTube!

såklart, föredrar nästan YT före Twitch även om twitch har en del användarinställningar jag saknar på yt. Men gott med allt samlat på ett och samma ställe!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

1
Skriv svar