Snabbkollen - Ska du spela The Witcher 3 (igen) efter next-gen-uppdateringen?
Spelet fräschas upp till pc, PS5 och Xbox Series i december.
Jag har väntat på denna uppdateringen innan jag spelar spelet (för första gången!) då jag köpte spelet tidigt 2021 när vi visste att uppdateringen skulle vara gratis.
Jag har 2-3 andra spel planerade för december, och sen så väntar jag gärna på diverse buggfixar först, så det är möjligt att detta blir det första spelet jag spelar nästa år.
Ryzen 9 5900X | RTX 3070 | 32GB
Har inte tid att spela 24/7 och med nya intressanta spel och fet backlogg har jag inte tid att spela om redan klarade spel oavsett hur bra de är. (finns undantag så som diablo etc)
Tror inte heller lite Raytracing kommer ändra helhetsintrycket jag fick när jag spelande spelet vid release.
Likt Cyberpunk, så är det spel som får mig att må bra, en slags trygghet, som jag gärna upplever igen cyklist. Har inväntat uppdateringen länge och har där emellan spelat om tvåan för att stilla abstinensen
Jag skiter i vad du känner, jag vill veta vad du tycker/tänker!
Likt Cyberpunk, så är det spel som får mig att må bra, en slags trygghet, som jag gärna upplever igen cyklist. Har inväntat uppdateringen länge och har där emellan spelat om tvåan för att stilla abstinensen
Comfort food fast spel helt enkelt
Just an honest man in a leather mask.
Denim demon.
Självmordsbombare för frälsningsarmén.
Comfort food fast spel helt enkelt
Ja, det var en passande analogi!
Jag skiter i vad du känner, jag vill veta vad du tycker/tänker!
Jätteja!
| Z790 Formula | 14900KS | 48GB@8000 | 4090 Strix | Corsair AX1600i | O11 Evo XL | Optimus Waterblocks |
| WD SN850X 1TB | WD SN850X 4TB | Keychron Q6 / G Pro Wireless | LG42C2 | Valve Index | Meta Quest 3 |
| Fostex TH-X00 | RME ADI-2 DAC FS | Audeze Maxwell | XBX | PS5 | Switch | Steam Deck | Simagic Alpha U |
http://steamcommunity.com/id/Kruxarn
Blir att spela för första gången på PS5an, någon gång...
Samma här.