Snabbkollen - Ska du spela The Witcher 3 (igen) efter next-gen-uppdateringen?

Medlem

Ja. Eftersom jag inte spelat det men har ägt det hur länge som helst.


signatur

CPU: Intel 12600K GPU: ASUS RTX 3080 TUF OC RAM: G.Skill 16GB DDR4 CL14 @ 3200Mhz
Moderkort:
TUF GAMING Z690-PLUS WIFI D4 Kylning: Noctua NH-U12A chromax.black Chassi: Fractal Design Meshify 2 - Light Tint PSU: ASUS ROG Strix 1000W 80+ Gold SSD1: Samsung 990 Pro 1TB SSD2: Samsung 980 Pro 500GB SSD3: Samsung 850 Pro 1TB Skärm: AOC Agon AG271QG 165Hz IPS G-Sync Cooled by Noctua

Medlem
Skrivet av Nioreh:

Lite finare skuggor är inte anledning nog för mig. Om de fräschar upp hela spelet, så kanske.

Det ska få ett ordentligt grafiklyft, och det har även bekräftats att en hel del innehåll som klipptes bort i mån av tid har återställts. Många karaktärer som aldrig fick ett propert avslut kommer att få sina ursprungligt planerade slut tillagda. Så det är inte bara raytracing man pratar om.


signatur

Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.

Medlem

Har fortfarande inte spelat Witcher 3 så...kanske?

Medlem

Får bli ett stort kanske. Fantastiskt spel, men har ju kört det därefter också (många timmar blir det)

Medlem

Jag önskar så att jag hade gillat witcher 3, på pappret är det så lovande men så börjar man spela....
Men skoj att se att det finns många peppade.

Medlem

Redan spelat igenom det två gånger. Men får bli en tredje gång någon gång efter uppdateringen.

Medlem

Ja det kommer jag! Inte bara på grund utav uppdateringen, men mer så att jag inte spelat det på länge. Jag tänkte installera det här om dagen, men såg att uppdateringen var på väg. Så då väntar jag istället, två flugor i en smäll.

Medlem

La Witcher 3 på is efter 45 timmar när jag hörde att nextgen uppdatering skulle komma. Det är nära nu!😁 Blir nästa spel efter God of War Ragnarök!

Medlem

Jag rensade spelet grundligt under min första och enda genomspelning, så även fast det vart kul så får det nog räcka med de hundratals timmar man slösade.

Medlem
Skrivet av MulletDeluxe:

Om det fått omgjord (bra) combat. Så….nej?

Det finns bra mods som ordnar den saken, så som jag själv tänkte svara då: "När alla moddar uppdaterats."

Medlem

Nej, spelinnehållet blir väl inte bättre pga grafikuppdatering.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem
Oh ja

Köpte båda DLC'na idag på Steam rean.
Spelade klart Witcher 3 utan DLC i våras. Hade försökt några gånger genom åren men tröttnat. Denna gången hade jag lyssnat på böckerna, kollat på serien och fördjupat mig i Geralts värld. Det blev en fantastisk spelupplevelse.
Försökte få in moddar från Nexus men det strulade för mycket(SBT) så denna now gen uppdateringen känns helt rätt, för att få ta upp spelet med de två DLCna. Ser mycket fram emot att få ta del av resten av historierna.

Medlem
Skrivet av Pinnen:

Det finns bra mods som ordnar den saken, så som jag själv tänkte svara då: "När alla moddar uppdaterats."

Alright, men nu handlade väl det här om konsol?


signatur

1338 - One Step Above

Medlem

Jag har precis köpt ett nytt grafikkort så jag kanske kommer spela det för första gången någonsin. Äger redan spelet sen tidigare.

Medlem
Skrivet av MulletDeluxe:

Alright, men nu handlade väl det här om konsol?

Ja och nej "Spelet fräschas upp till pc, PS5 och Xbox Series i december."

12
Skriv svar