God of War Ragnarök krängs i 5+ miljoner exemplar första veckan

Robot
God of War Ragnarök krängs i 5+ miljoner exemplar första veckan
It's not a lake, it's an ocean

Kul att kvalitet belönas.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Grym achievement och jag är en av de 5.1 miljonerna 10/10 spel rakt igenom.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Snart tagit plat, bara muspelheim kvar😅 Fantastiskt spel

Medlem
Skrivet av McRaoul:

Snart tagit plat, bara muspelheim kvar😅 Fantastiskt spel

Tar det stor möda att skaffa eller handlar det bara om tid?

Medlem

Varför köper folk spel för fullpris numera? Det finns hundratals bra och billiga spel att spela i väntan på att nya spel dimper ner till <300 SEK.

Medlem
Skrivet av pazu:

Varför köper folk spel för fullpris numera? Det finns hundratals bra och billiga spel att spela i väntan på att nya spel dimper ner till <300 SEK.

Antagligen för man anser att det är värt pengarna?

Medlem
Skrivet av pazu:

Varför köper folk spel för fullpris numera? Det finns hundratals bra och billiga spel att spela i väntan på att nya spel dimper ner till <300 SEK.

Köper det spelar igenom och säljer på tradera för ofta samma pengar.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem
Skrivet av pazu:

Varför köper folk spel för fullpris numera? Det finns hundratals bra och billiga spel att spela i väntan på att nya spel dimper ner till <300 SEK.

Jag är likadan som dig, men bara pga min stora backlog (blev ännu större nu med xbox katalogen med... 😜), och har inte haft behov att köpa spel just nu pga PS+/GP.

Men tänk så här istället. Vi ska vara glada att över att folk köper fullprisspel, hade knappt någon gjort det så hade vi nog kunnat glömma dessa stora spel, och företagen hade istället satsat mer på MP och microtransaktioner...

Medlem

That´s my Boy!


signatur

“People shouldn't be afraid of their government. Governments should be afraid of their people.”

Medlem

Trevlig! Det blir köp så fort jag är klar med Elden Ring.

Medlem
Skrivet av Raider:

Tar det stor möda att skaffa eller handlar det bara om tid?

Har 45ish timmar nu och har inte många troféer kvar. Det är två bossar som jag har haft tufft med och jag spelar på Give Me Balance. Startade om fighten säkert 30-40 gånger😅

1
Skriv svar