Alla nyheter i next-gen-uppdateringen av The Witcher 3
Vad är det tveksamheterna kring texturerna handlar om? De säger ju i videon "4K textures & models". Varför skulle de säga det om det inte var en del av det hela?
Av videon som visades upp igår så kändes det inte som 4K texturer jämfört med 4K texturer som moddare har gjort tidigare.
Tack för sammanfattningen, nu blev jag lite mer intresserad. Ska absolut testa, för jag avslutade aldrig spelet. Det var någon sur häxa som kastade potatis på mig som jag inte klarade av, så jag avinstallerade och satt och surade tills jag helt enkelt glömde bort att jag hade det.
FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego
Next-gen? Så till PS6 och Xbox XYZ?
När det gäller patchar tycker jag det är ett rimligt uttryck. Spelet hör till generationen ps4/xone och patchas till nästa generation, dvs ps5/xs. Det är ju liksom "nästa generation" ur spelets synvinkel.
Förstår inte dom som påstår att det inte är någon större skillnad? Nog är det en rejäl skillnad...
Förstår inte dom som påstår att det inte är någon större skillnad? Nog är det en rejäl skillnad...
Det ser jäkligt bra ut.
Edit: utgår iskallt för att det är låst till 60 fps på konsol. Bara det gör det nästan värt det.
Ännu en dag i paradiset.
Jag ser att dom tagit mina screenshots i artikeln!
Men nog är det skillnad! Pepp!