Det här spelar FZ i helgen - vad spelar du?

Robot
Det här spelar FZ i helgen - vad spelar du?

Vissa slaktar kättare, andra skräms sönder och samman.

#spelhelg, #the-callisto-protocol


Medlem

Jag håller på med Witcher 3 (igen). Tänkte även sätta tänderna i Disco Elysium.


signatur

7800X3D • 4080S • 32GB • 2TB • 1440p 165Hz
7700X • 7800 XT • 32GB • 2TB • 1080p 144Hz
Android • PS2 • PS4 • Switch • Wii U

Ska väl fortsätta att göra tågheists i MW2:DMZ.
Hur kul som helst att åka tåg och skjuta folk. I den virtuella världen dvs

Tuut,tuut!


signatur

Fifteen minutes, or it’s free!

Medlem

inget, ligger på ett hotel i Inverness och slöar.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Ambassadör
Xbox

Dragit igång Battlefield 2042 nu när det dök upp på Game Pass så det blir lite pangande där. Ljummet intryck så här långt...


signatur

Jump in.

Medlem

Om familjens planering tillåter så blir det nog en del assetto corsa competizione. Tycker att det har vuxit en hel del med de senaste uppdateringarna. Även sugen på Ragnarökaren men tycker det är för dyrt ännu (digitalt iaf).


signatur

Det blir bara mer och mer data...

CS:GO, DCS och IL-2-Sturmovik.

Medlem

Bannerlord! Trähattarna fortsätter den totala erövringen med pelle pilbåge i spetsen.

Medlem

Jag ska fortsätta mina äventyr i Elden Ring. Så sjukt roligt att utforska i detta spel

Medlem
Skrivet av Ankh:

inget, ligger på ett hotel i Inverness och slöar.

Ska du smutta på en Laphroaig kanske?


signatur

7800X3D • 4080S • 32GB • 2TB • 1440p 165Hz
7700X • 7800 XT • 32GB • 2TB • 1080p 144Hz
Android • PS2 • PS4 • Switch • Wii U

Medlem

Började nyss med Horizon Forbidden West, så det fortsätter jag med


signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Medlem

Leisure Suit Larry: Wet Dreams Don't Dry
Billiga på Steam just nu. Passar perfa på Steam Decken.
Fnissat rätt friskt, humorn i spelserien håller än!

Medlem

För mig blir det God of War Ragnarök.

Medlem

Blev klar med God of War Ragnarök idag så lite oklart vad jag ska ta tag i nu....eventuellt blir det Valkyrie Elysium.

It's not a lake, it's an ocean

God of War Ragnarök. Den här karamellen kommer jag suga på länge.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Köpte Hell let loose på Steam rean, så det blir pangpang hela helgen!

Medlem

fortsätter med forza horizon 5, och förmodligen nya spiderman


signatur

//monster

Medlem

Elite Dangerous, Combat Mission och Flashpoint Campaigns: Southern Storm. Kanske även EQ2 och/eller LOTRO.


signatur

Through the cables and the underground now

Inget igen .saknar grafikkort .men har börjat samla på kottar och leka krig med dom.


signatur

New life, New hope

Medlem
Skrivet av Metroid:

Ska du smutta på en Laphroaig kanske?

hehe nah. Tyvärr varit på en begravning.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Det blir faktiskt Devision 2 eftersom det kom gratis på ps+++. Riktigt trevligt spel faktiskt. Har hört att det varit ett lite segt spel förut när nytt material dröjt för länge. Men eftersom jag börjar spela spelet nu så känns det väldigt bra med väldigt mycket att göra och att se fram emot.

Medlem
Skrivet av Ankh:

inget, ligger på ett hotel i Inverness och slöar.

Härlig stad med mycket natur att upptäcka, längtar tillbaka. Får nöja mig med att spela God of War (2018).

Medlem
Skrivet av Ankh:

hehe nah. Tyvärr varit på en begravning.

Det var ju lite mindre trevliga omständigheter.


signatur

7800X3D • 4080S • 32GB • 2TB • 1440p 165Hz
7700X • 7800 XT • 32GB • 2TB • 1080p 144Hz
Android • PS2 • PS4 • Switch • Wii U

Medlem

Kommer spela warzones och invasions i Modern Warfare 2. Inte för att skapa hype men detta är den bästa första persons skjutaren jag någonsin lirat.
Kontrollerna och gameplayet är verkligen sinnessjukt bra. Det är så kul och underhållande!

Kommer även spela Way of the hunter.
En riktigt bra jakt simulator/spel. Dom har skapat en fantastisk realism här med stort fokus på djuren.
Men detaljerna är överallt t ex så är alla vapen och utrusting riktiga märken som bushnell eller remington, inget slarv någonstans. Ett spel som bygger upp ens tålamod och får en att bli intresserad av naturen.

Jag kommer bara spela dessa två spel fram till Starfield släpps. Redan loggat 40-50 h i varje spel och känns som jag bara börjat 😀

Medlem

Tenta på måndag så borde kanske inte spela......Men! Jag känner mig ganska så säker så tänkte unna mig några timmar i Death Stranding (10 timmar in nu och jag har älskar varje sekund!) det är konstigt och ibland rent absurt men det har någon form av meditativ effekt på mig som gör att både tid och rum försvinner!

Lyckats hålla mig ifrån spelköp under Black Friday/week etc....Idag så ploppade dock Persona 4 Golden upp och jag orkade inte längre vänta på en eventuell fysisk utgåva till Playstation så julen är räddad i alla fall!

Medlem

Hade jag varit hemma hade jag börjat om på satisfactory

Skrivet av Metroid:

Det var ju lite mindre trevliga omständigheter.

ityp så ja..

Skrivet av Celebmir:

Härlig stad med mycket natur att upptäcka, längtar tillbaka. Får nöja mig med att spela God of War (2018).

Har varit här i högländerna mycket, halva min familj bor här då mamma är skotska.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Blev klar med Stray igår så tänkte försöka hinna klämma in Assassin's Creed Origins innan The Calisto Protocol nästa helg!


signatur

gorm streamar ibland!

Medlem

Fortsätter mina medeltida mordgåtor i Pentiment och besöker däremellan Taiwan med Tian Ding.

Medlem

Ragnarök. Roligare nu när man spelat ett tag. Först var det bara "mhm, ännu ett God of War... tja, det är som alla andra liknande spel... gäässp..."

Medlem

Eftersom Asscreed hamnade på game pass så hoppade jag på Origins och nu är det odyssey som gäller. Var tveksam men blev positivt överraskad av båda spelen!

12
Skriv svar