Tävling - vinn World of Warcraft: Dragonflight Epic Edition!

Robot
Tävling - vinn World of Warcraft: Dragonflight Epic Edition!
Medlem

Hoppas jag vinner den! Skulle vara snällt för plånboken med

Medlem

Den lådan är utan tvekan den snyggaste utav alla expansioner. Wrath of the Lich King har annars den snyggaste expansions-lådan som står och pryder på bokhyllan

Medlem

Man får se om man har lite tur denna gång!

Medlem

Lirat WoW sen vanilla, från o till (mest från på senaste). Har varje Collector's Edition hittills, men inför den här expen missade jag att dom hade bytt till endast egenförsäljning genom deras egen store, och missade därmed den fysiska utgåvan. Min streak går i graven om jag inte har lite flyt i tävlingen här kanske

Medlem

Håller tummarna att man vinner denna då man glömde köpa denna

Medlem

Sommaren 2006 föll man för trycket. Än idag kan jag sakna den nostalgiska siten.

Medlem

Om man vinner så blir det väll att man återvänder till fällan igen


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Tanten skulle bli gode nöjd! ;D

Medlem

När ni skriver hur många expansioner antar jag att ni menar just expansioner och inte räknar bas spelet, eller är jag ute och cyklar? 😅

Medlem

Fler expansioner om man räknar dom som släppts till classic


signatur

i7-7800X|Asus Prime X-299|32Gb DDR4|2060FE
Ryzen 5 3600|Asus X-470|16Gb DDR4|Asus 2060 Super
Ryzen 5 3600|ASRock B-450 itx|16Gb DDR4|Gigabyte 1660 OC
2xE5-2630v3|DL360G9|128Gb|4.8Tb|Pfsense 2.5 VM|4 Windows VM|Windows 7 VM
NES|SNES|N64|Wii|Switch|PsOne|PS1|PS3|PS4 |PS5 |Xbox|Xbox360s|Xbox One X|Xbox Series X

Redaktör
Skrivet av Sigma:

När ni skriver hur många expansioner antar jag att ni menar just expansioner och inte räknar bas spelet, eller är jag ute och cyklar? 😅

Vi menar det som står i frågan - inget annat.


signatur
Redaktör
Skrivet av adfactory:

Fler expansioner om man räknar dom som släppts till classic

De är nyversioner, inte nya.


signatur
Chefredaktör
Skrivet av GooGeL:

<Uppladdad bildlänk>

Sommaren 2006 föll man för trycket. Än idag kan jag sakna den nostalgiska siten.

😍😍

Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Vi menar det som står i frågan - inget annat.

Jajamän 👍
Tackar för chansen 🙂

Arathor har varit mitt andra hem sedan release. Många timmar, fina minnen och underbara vänner man skaffat sig under alla dessa år.

Medlem

Skulle sitta fint att få vinna något någon i livet.

Medlem

En får välan se då.. brukar inte vinna saker heller


signatur

PC Specs: (ASUS Prime Z690-P, Intel Core-i5-12600K, Gigabyte Geforce RTX 3070,
Corsair 32GB DDR5, Corsair RM750, Windows 11 Pro)
Other machines: (Commodore 64, Commodore Amiga 500, Atari 1040STF, Sinclair Spectrum 48k) and consoles (Sega Master System, Sega Saturn, Sega Dreamcast, Nintendo NES, Nintendo Gamecube, Nintedo Switch, Sony Playstation, Sony Playstation 2, Sony Playstation 3, Microsoft XBOX, Microsoft XBOX 360)

Medlem

jag har typ inte vunnit nått på 5 år och jag har haft min mage sen start ska bli kul.

Medlem

Klart man svarar på detta, även om chansen är liten så är den inte obetydlig


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Medlem
Skrivet av crabguy:

jag har typ inte vunnit nått på 5 år och jag har haft min mage sen start ska bli kul.

Jag föddes med min mage med. Har en rygg också.


signatur

1338 - One Step Above

Medlem

Oj, läste lite galet.. räknade hur många expansioner ink dragonflight.... Slipper spela denna expansionen också då 🤭😉

Medlem
Skrivet av GooGeL:

<Uppladdad bildlänk>

Sommaren 2006 föll man för trycket. Än idag kan jag sakna den nostalgiska siten.

Tack för den! Minns också den tiden Mamma tycke att det var väldigt mycket pengar per månad (vilket det faktiskt ändå var år 2006) men jag lyckades övertala henne. MO HAHA !

Medlem

Trevligt. Lycka till allesammans!

Medlem
Skrivet av Weeks_death:

Oj, läste lite galet.. räknade hur många expansioner ink dragonflight.... Slipper spela denna expansionen också då 🤭😉

Fakk, gjorde exakt samma sak

Medlem
Skrivet av Wolzac:

Fakk, gjorde exakt samma sak

Another one here…

Medlem

För mig är det tidernas bästa spel.

Medlem

Hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas!!!!!

Medlem

Minns fortfarande releasen av spelet 2004 och att man inför hype:n hade ett magasin som man kunde läsa om och om igen för att lära sig alla klasser, races, fiender och om världen. Var bunden redan då och nog världens bästa spel enligt mig.

Håller tummarna för vinst för att lira DF. Men också stort lycka till alla andra nu den 1 december!


signatur

PC | Asus Rog Ally | PS5 | Switch

1
Skriv svar